Dieta ABS ‒ efekty i opinie. Jadłospis i przepis w diecie ABS

Pexels // via Pixabay Pexels // via Pixabay

Po program żywieniowy znany jako „dieta ABS” sięgają przede wszystkim ci, którzy zapragnęli idealnego brzucha – bez fałdek i odstających boczków. Jakie jeszcze benefity niesie ze sobą wprowadzenie diety ABS? I czy trzeba ciężko trenować, aby prędko zobaczyć jej efekty?

Abdominal Body System – dieta na płaski brzuch



Dieta ABS (skrót od „Abdominal Body System”) to autorski program żywieniowy opracowany przez Davida Zinczenkę – redaktora popularnego magazynu Men’s Health. David Zinczenko nie jest lekarzem, dietetykiem, ani utytułowanym specjalistą do spraw żywienia człowieka. To niespełna pięćdziesięcioletni wydawca i biznesman, znany z podejmowania tematów odżywiania, zdrowia, aktywności fizycznej oraz szeroko rozumianego lifestyle’u. Poza pracą w mediach, regularnie wydaje świetnie sprzedające się książki, podsuwające czytelnikom pomysły na to, jak żyć zdrowo i aktywnie. W swojej karierze Zinczenko upodobał sobie problem otyłości brzusznej i radzi, jak walczyć z tkanką tłuszczową, aby przerobić ją na solidnie wyrzeźbiony „sześciopak” lub „kaloryfer”. Zinczence zaufało mnóstwo czytelników na całym świecie, jak to zwykle bywa w przypadku lubianych person medialnych. Ale czy stworzony przez niego program żywieniowy jest godny zaufania? Prześledźmy jego fundamentalne założenia i sprawdźmy, czy można uznać go za bezpieczny, a jednocześnie skuteczny sposób na nadwagę.

Dieta ABS ma trwać 6 tygodni – na tyle został obliczony jej program żywieniowy. ABS zakłada, że skuteczność odchudzania zależy od kilku czynników. Są to:

  • zrównoważony bilans energetyczny

Bilans energetyczny pozostaje w stanie równowagi, gdy dostarczamy sobie tyle energii, ile jesteśmy w stanie spożytkować w ciągu całego dnia. Nadwyżka kalorii prowadzi do dodatniego bilansu energetycznego, co może skutkować przyrostem masy ciała. W diecie ABS nie chodzi jednak o to, by osiągnąć bilans ujemny. Spalenie tkanki tłuszczowej i zrzucenie wagi mają nam umożliwić ćwiczenia (trening na siłowni, trening brzucha ABS) oraz skład posiłków. Duża zawartość białka w jadłospisie przyśpiesza spalanie tłuszczu i budowę mięśni, a nienasycone kwasy tłuszczowe zapewniają uczucie sytości i obniżają poziom cholesterolu oraz trójglicerydów we krwi.

*Jadłospis ustalony przez Zinczenkę odpowiada około 1900 kcal dziennie.
wykop.pltwitter.plfacebook.pl
Oceń: Drukuj

Pasaż zakupowy

Ogłoszenia - ekologia.pl
Pasaż zakupowy