Płaski brzuch ćwiczenia i dieta. Naturalne sposoby na płaski brzuch.

pixabay.com pixabay.com

Mimo że brzuch stanowi nieco bardziej ukrytą część ciała niż ramiona czy nogi, jego wygląd często jest powodem kompleksów. Wbrew pozorom, nie tylko osoby z nadwagą zmagają się z problemem wzdęć i nadmiarem tkanki tłuszczowej w tym miejscu. Odstający brzuch często zaburza symetrię całego ciała i sprawia, że obawiamy się zakładać dopasowane ubrana, mimo zgrabnej sylwetki. Popularne ćwiczenia, takie jak np. 50 brzuszków dziennie, rzadko rozwiązują ten problem. Co zatem możemy zrobić, żeby osiągnąć efekt zdrowego i idealnie płaskiego brzucha?



Aby pozbyć się tzw. „oponki”, powinniśmy pamiętać nie tylko o odpowiedniej aktywności fizycznej i zbilansowanej diecie. Oto garść wskazówek, które pomogą zdecydowanie poprawić kondycję naszego brzucha i osiągnąć efekt „fit”:

Pij wodę

Wciąż niewiele osób zdaje sobie sprawę z korzyści płynących z odpowiedniego nawodnienia organizmu. Dobrej jakości H20 poprawia nie
Woda alkaiczna
Najlepsze efekty można osiągnąć pijąc wodę alkaliczną, która pomaga zmniejszyć zakwaszenie organizmu. Aby zadbać o swój brzuch, najlepiej wypijać co najmniej jedną szklankę wody na czczo, zaraz po przebudzeniu i 30 minut przed posiłkiem.
tylko samopoczucie i wygląd cery, lecz także usprawnia metabolizm i zapobiega przykrym wzdęciom. Najlepsze efekty można osiągnąć pijąc wodę alkaliczną, która, poza tym, że ma o wiele lepszy smak od zwykłej kranówki, pomaga zmniejszyć zakwaszenie organizmu. Aby zadbać o swój brzuch, najlepiej wypijać co najmniej jedną szklankę wody na czczo, zaraz po przebudzeniu i 30 minut przed posiłkiem. Kiedy jesteśmy poza domem, warto zadbać o stały dostęp do wody. Jeżeli mamy problem z wyrobieniem w sobie nawyku wypijania odpowiedniej ilości H20, możemy skorzystać z pomocnej aplikacji na Androida o nazwie „Hydro”.

Unikaj przetworzonej żywności

Dania gotowe, w szczególności wysokoprzetworzone, poza tym, że są niezdrowe, sprawiają, że nasz organizm zużywa mnóstwo energii i enzymów, by je strawić. Produkty pełne prostych węglowodanów są głównym sprawcą „oponki” na brzuchu. Z tego powodu, poza gotowymi potrawami typu pizza czy lasagne, należy ograniczyć spożycie jasnego pieczywa, makaronów, napojów słodzonych, drożdżówek, etc. Powinniśmy przy tym pamiętać, że produktami, które wyjątkowo negatywnie wpływają na wygląd naszego brzucha są słodycze. Z reguły stanowią one połączenie węglowodanów prostych i tłuszczów oraz szkodliwego syropu glukozowo-fruktozowego. W naszej diecie powinniśmy natomiast umieścić pieczywo pełnoziarniste, pokarmy wysokobłonnikowe, różnorodne warzywa i owoce, a także jak najwięcej żywności typu „raw”.
Moim zdaniem
Stosujesz dietę na płaski brzuch?
wykop.pltwitter.plfacebook.pl
Oceń: Drukuj

Pasaż zakupowy

Pasaż zakupowy