Dodawaj i przeglądaj ogłoszenia

Cena PLN: 54
Dodane: 2017-06-24 13:23:21
Zbyszek
tel. 692973180

Zainwestuj w bezinwazyjne drzewa które bardzo szybko rosną i dają wysokie zyski. Oxytree to drzewo liściaste charakteryzujące się wyjątkowymi właściwościami i będące niezwykle użyteczne z punktu widzenia ochrony środowiska. Idealnie nadaje się jako inwestycja do zastosowania w przemyśle drzewnym, gdyż dzięki swojemu szybkiemu wzrostowi pierwsza wycinka możliwa jest już w 6 roku. Po wycince wielokrotnie odrasta, dzięki czemu i pozyskiwanie drewna jest ponawialne. Drewno ma wysoką wartość opałową (z pnia i korony). Roślina wytrzymała, dobrze znosi skrajne warunki pogodowe i różne rodzaje gleb. Niezagospodarowane tereny jako plantacja Oxytree mogą przynieść duże zyski. Roślina użytkowa, która może zapewnić bezpieczną przyszłość. Drzewo czerpie ze środowiska i wchłania metale ciężkie, regeneruje glebę, oraz ją użyźnia, wykorzystywana do rekonstrukcji na ziemiach zniszczonych przez ludzką działalność. Wzmacnia brzegi rzek i przeciwdziała erozji. W przypadku zakupu w celach inwestycyjnych – gwarantowana stała cena odkupu drewna. Oficjalnie zarejestrowane jako gatunek, posiada europejskie certyfikaty i licencje. Gatunek nieinwazyjny, rozmnażany jedynie w warunkach laboratoryjnych. Cena w zależności od ilości sadzonek kształtuje się od 54,40 – 37,84 PLN, przy zamówieniach powyżej 500 szt. możliwość otrzymania dodatkowego rabatu. Oferta na stronie  http://drzewooxy.pl/oferta/
Po szczegółowe informacje zapraszam do kontaktu

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą

Imię i nazwisko*