250 eko porad na dobry kompost, gnojówki, owady - Zbigniew Przybylak

Sklep: Uprawiaj.pl
Uprawiaj.pl

Cena: 15.00zł
250 EKO PORAD: NA DOBRY KOMPOST, ROŚLINNE GNOJÓWKI, PRZYWABIANIE OWADÓW Czwarty z serii poradników autorstwa Zbigniewa Przybylaka poświęcony jest tradycyjnemu ogrodnictwo ekologicznemu.
Zbiór ponad 250 sprawdzonych w praktyce eko porad pokazujących jak w najprostszy sposób zadbać o zdrowie roślin.
Uczy jak gospodarować w harmonii z przyrodą. Podane porady są najlepszą drogą do zabezpieczenia ogrodu przed licznymi chorobami i nadmiarem szkodników.
Poza tym gwarantują radość z pracy w ogrodzie oraz wyhodowanie najbardziej wartościowych zdrowotnie i biologicznie plonów. W poradniku znaleźć odpowiedzi na pytania: Dlaczego warto korzystać z dawnej mądrości ogrodników i współczesnych ekologów? Jak najprościej przygotowywać komposty, najlepsze nawozy dla eko ogrodu? Jakie materiały najlepiej nadają się na kompost i gdzie sytuować pryzmy? Co dodawać do pryzmy by kompost był najbardziej wartościowy? Jak zbudować kompostową grządkę podwyższoną oraz zagon podniesiony i jak uprawiać na nim rośliny? Jak przygotowywać wzmacniające gnojówki roślinne z pokrzywy, żywokostu i innych roślin? Jak wykorzystywać praktycznie gnojówki w ochronie roślin przed chorobami i szkodnikami? Jakie rośliny uprawiać i jak przeobrazić ogród by maksymalnie ograniczyć ilość szkodników i chorób? Jak przywabić do ogrodu pożyteczne owady zapylające: trzmiele i dzikie pszczołowate? Co praktycznie zrobić by biedronki, bzygi, złotooki, chrząszcze biegaczowate, jeżomuchy, błonkówki i inne pożyteczne owady oraz zwierzęta zamieszkały na stale w ogrodzie i pomagały zwalczać szkodniki? Porady uzupełnia praktyczny przykład tradycyjnej ekologicznej uprawy roślin z ogrodu i gospodarstwa ekologicznego w Maszkowie pod Krakowem wraz z licznymi praktycznymi i ilustrowanymi zdjęciami poradami, wskazówkami dotyczącymi ochrony roślin przed szkodnikami i chorobami, uprawy, nawożenia, utrzymania bioróżnorodności...

Napisz opinie

Podaj imię:

Napisz opinię: Informacja: HTML nie jest obsługiwany!

Ocena: Złe           Dobre