Ogród

Najwyższej jakości rośliny akcesoria do grilla, meble ogrodowe, narzędzia ręczne i mechaniczne, technika ogrodowa. Ogród może być miejscem miłego spędzania czasu lub ciężkiej pracy.

Zawęź wyniki

Wygląd: Lista / Tabela
Pokaż:
Uporządkuj wg.:
Albatros - zestaw 4 odmian lilii - 12 szt.
Albatros - zestaw 4 odmian lilii - 12 szt. W skład zestawu wchodzą: Lilia azjatycka biała - White Li..
82.75zł
Anielskie skrzydła - zestaw tulipanów i krokusów w białym kolorze - 140 szt.
Zestaw zawiera 140 szt. wysokiej jakości cebulek. W skład zestawu wchodzą: - Krokus Jeanne d'Arc - 5..
150.85zł
Better Weather - zestaw 4 gatunków roślin - 60 szt.
Better Weather - zestaw 4 gatunków roślin - 60 szt. W skład zestawu wchodzą następujące gatunki rośl..
60.52zł
Beztroskie dzieciństwo - zestaw 4 odmian tulipanów - 40 szt.
Zestaw zawiera 40 szt. wysokiej jakości cebulek tulipanów. W skład zestawu wchodzą 4 odmiany tulipan..
77.62zł
Biopuls Compost (1L)
Preparat wspomagający kompostowanie BioPuls Compost Biopuls Compost to unikalna kompozycja mikroorga..
Biopuls Fusion (1L)
BioPuls Fusion - naturalny kompleksowy wspomagacz dla żyjącej gleby BioPuls Fusion to innowacyjny re..
Biopuls Genesis (1L)
Preparat Biopuls Genesis Skutecznie zaprawia i odżywia nasiona. Biopuls Genesis to skoncentrowane ko..
55.00zł
Biopuls Hobby (1L)
BioPuls Hobby - naturalny biostymulant dla gleby i roślin Biopuls Hobby to naturalny preparat mikrob..
Biopuls Terra (1L)
Biopuls Terra – naturalny kompleksowy booster dla żyjącej gleby, wyekstrahowany z leonardytów. Produ..
24.00zł
Black Horse - zestaw 2 odmian tulipanów - 40 szt.
Black Horse - zestaw 2 odmian tulipanów - 40 szt. W skład zestawu wchodzą następujące odmiany: - Tul..
79.52zł
Blackjack - zestaw 3 odmian tulipanów - 30 szt.
Blackjack - zestaw 3 odmian tulipanów - 30 szt. W skład zestawu wchodzą następujące odmiany: - Tulip..
56.00zł
Cammello - zestaw 2 odmian tulipanów - 40 szt.
Cammello - zestaw 2 odmian tulipanów - 40 szt. W skład zestawu wchodzą następujące odmiany: - Tulipa..
54.40zł
Cancan - zestaw 2 odmian tulipanów - 40 szt.
Zestaw zawiera 40 szt. cebulek tulipanów. W skład zestawu wchodzą 2 odmiany tulipanów: - Tulipan Roc..