Uprawiaj.pl

Wygląd: Lista / Tabela
Pokaż:
Sortuj wg.:
200 ekosposobów na siew i pozyskiwanie nasion - Zbigniew Przybylak
200 ekosposobów na siew i pozyskiwanie nasion to obszerny zbiór sprawdzonych sposobów na pozyskiwani..
35.00zł
250 eko porad na dobry kompost, roślinne gnojówki, przywabianie owadów - Zbigniew Przybylak
Czwarty z serii poradników autorstwa Zbigniewa Przybylaka poświęcony jest tradycyjnemu ogrodnictwo e..
250 ekopreparatów na szkodniki i choroby - Zbigniew Przybylak
250 ekopreparatów na szkodniki i choroby Chcesz założyć ogród ekologiczny? Chcesz wyeliminować lub o..
300 ekosposobów na szkodniki i choroby - Zbigniew Przybylak
300 ekosposobów na szkodniki i choroby Nowe, odświeżone wydanie 1 części serii TRADYCYJNY OGRÓD EKOL..
500 roślin ogrodowych - Agnieszka Gawłowska
Książka prezentuje 500 roślin, które doskonale spisują się w uprawie w ogrodzie. Uszeregowane alfabe..
47.00zł
52 pomysły dla miejskich ogrodników - Barbel Oftring
52 pomysły dla miejskich ogrodników - Barbel Oftring Jesteś mieszczuchem? Jeśli tylko chcesz, mieszc..
25.00zł
Anastazja - Władimir Megre
Anastazja - Władimir Megre „Anastazja” to księga I z serii książek „Dzwoniące Cedry Rosji” autorstwa..
Atlas roślin miododajnych - Marek Pogorzelec
Atlas roślin miododajnych 345 gatunków roślin łąk, pól i lasów. To idealna baza wiedzy dla pszczela..
129.00zł
Bioogród. Uprawa roślin w zgodzie z naturą - Brunhilde Bross-Burkhardt
Bioogród. Uprawa roślin w zgodzie z naturą Podręcznik dla zainteresowanych ogrodnictwem prowadzonym ..
73.00zł
Biopuls Compost (1L)
Preparat wspomagający kompostowanie BioPuls Compost Biopuls Compost to unikalna kompozycja mikroorga..
Biopuls Fusion (1L)
BioPuls Fusion - naturalny kompleksowy wspomagacz dla żyjącej gleby BioPuls Fusion to innowacyjny re..
Biopuls Genesis (1L)
Preparat Biopuls Genesis Skutecznie zaprawia i odżywia nasiona. Biopuls Genesis to skoncentrowane ko..
55.00zł
Biopuls Hobby (1L)
BioPuls Hobby - naturalny biostymulant dla gleby i roślin Biopuls Hobby to naturalny preparat mikrob..
Biopuls Terra (1L)
Biopuls Terra – naturalny kompleksowy booster dla żyjącej gleby, wyekstrahowany z leonardytów. Produ..
24.00zł
Cążki do drutu bonsai Kaneshin
Obcinak do drutu bonsai Cążki do obcinania drutu, którym kształtuje się drzewka bonsai. Ten wysokiej..
489.00zł