Uprawiaj.pl

Wygląd: Lista / Tabela
Pokaż:
Sortuj wg.:
12 miesięcy w ogrodzie - Jerzy Woźniak
12 miesięcy w ogrodzie - Jerzy Woźniak "12 miesięcy w ogrodzie" to praktyczny przewodnik dla wszystk..
20.00zł
200 eko sposobów na zdrowy ogród - Zbigniew Przybylak
200 eko sposobów na zdrowy ogród - Zbigniew Przybylak Zbiór ponad 200 sprawdzonych w praktyce eko p..
250 eko porad na dobry kompost, gnojówki, owady - Zbigniew Przybylak
250 EKO PORAD: NA DOBRY KOMPOST, ROŚLINNE GNOJÓWKI, PRZYWABIANIE OWADÓW Czwarty z serii poradników..
300 sprawdzonych eko-sposobów na szkodniki i choroby - Zbigniew Przybylak
Tradycyjny ogród ekologiczny. Tom I: Ponad 300 sprawdzonych eko-sposobów na szkodniki i choroby Og..
52 pomysły dla miejskich ogrodników - Barbel Oftring
52 pomysły dla miejskich ogrodników - Barbel Oftring Jesteś mieszczuchem? Jeśli tylko chcesz, mieszc..
25.00zł
Apteka na łące - Zbigniew T. Nowak
Apteka na łące - Zbigniew T. Nowak Książka jest przewodnikiem po sztuce leczniczej opartej na ziołac..
34.00zł
Biopuls Compost (1L)
Preparat wspomagający kompostowanie BioPuls Compost Biopuls Compost to unikalna kompozycja mikroorga..
Biopuls Fusion (1L)
BioPuls Fusion - naturalny kompleksowy wspomagacz dla żyjącej gleby BioPuls Fusion to innowacyjny re..
Biopuls Hobby (1L)
BioPuls Hobby - naturalny biostymulant dla gleby i roślin Biopuls Hobby to naturalny preparat mikrob..
Chwastownik ogrodniczy Nunki
Chwastownik ogrodniczy - opielacz - pielak Nunki Genialne narzędzie do pielenia! Wygięte ostrze w ła..
143.00zł
Chwastownik pielak Tabit
Chwastownik - pielak - wyrywacz Tabit Pomysłowe narzędzie do usuwania wszystkich rodzajów chwastów -..
217.00zł
Chwasty - Maria Thun
Autorka opisuje w jaki sposób zwalczać chwasty, a także choroby i szkodniki roślin przy pomocy homeo..
6.00zł
Dni Siewu 2016 Kalendarz biodynamiczny - Maria Thun
Dni Siewu 2016 (według badań Marii Thun) - rocznik, kalendarz biodynamiczny opracowany na podstawie ..
13.00zł
Dni Siewu 2017 Kalendarz biodynamiczny - Maria Thun
Dni Siewu 2017 (według badań Marii Thun) - rocznik, kalendarz biodynamiczny opracowany na podstawie ..
14.00zł
Drzewa pomagają leczyć - Manfred Himmel
Drzewa pomagają leczyć (Manfred Himmel) Książka o tym, w jaki sposób możesz nawiązać kontakt z drzew..
26.00zł