Uprawiaj.pl

Wygląd: Lista / Tabela
Pokaż:
Sortuj wg.:
200 eko sposobów na zdrowy ogród - Zbigniew Przybylak
200 eko sposobów na zdrowy ogród - Zbigniew Przybylak Zbiór ponad 200 sprawdzonych w praktyce eko p..
250 eko porad na dobry kompost, gnojówki, owady - Zbigniew Przybylak
250 EKO PORAD: NA DOBRY KOMPOST, ROŚLINNE GNOJÓWKI, PRZYWABIANIE OWADÓW Czwarty z serii poradników..
300 sprawdzonych eko-sposobów na szkodniki i choroby - Zbigniew Przybylak
Tradycyjny ogród ekologiczny. Tom I: Ponad 300 sprawdzonych eko-sposobów na szkodniki i choroby Og..
52 pomysły dla miejskich ogrodników - Barbel Oftring
52 pomysły dla miejskich ogrodników - Barbel Oftring Jesteś mieszczuchem? Jeśli tylko chcesz, mieszc..
25.00zł
Biopuls Compost (1L)
Preparat wspomagający kompostowanie BioPuls Compost Biopuls Compost to unikalna kompozycja mikroorga..
Biopuls Fusion (1L)
BioPuls Fusion - naturalny kompleksowy wspomagacz dla żyjącej gleby BioPuls Fusion to innowacyjny re..
Biopuls Hobby (1L)
BioPuls Hobby - naturalny biostymulant dla gleby i roślin Biopuls Hobby to naturalny preparat mikrob..
Chwastownik ogrodniczy Nunki
Chwastownik ogrodniczy - opielacz - pielak Nunki Genialne narzędzie do pielenia! Wygięte ostrze w ła..
143.00zł
Chwastownik opielacz Enif
Chwastownik - pielak - wyrywacz Enif Pomysłowe narzędzie do usuwania wszystkich rodzajów chwastów - ..
201.00zł
Chwastownik opielacz stalowy Haws
Chwastownik ogrodowy Haws Opielacz ogrodowy do wyrywania pojedynczych chwastów. Głowica wykonana ze ..
55.00zł
Chwastownik pielak Tabit
Chwastownik - pielak - wyrywacz Tabit Pomysłowe narzędzie do usuwania wszystkich rodzajów chwastów -..
217.00zł
Chwasty - Maria Thun
Autorka opisuje w jaki sposób zwalczać chwasty, a także choroby i szkodniki roślin przy pomocy homeo..
6.00zł
Dni Siewu 2017 Kalendarz biodynamiczny - Maria Thun
Dni Siewu 2017 (według badań Marii Thun) - rocznik, kalendarz biodynamiczny opracowany na podstawie ..
Dni Siewu 2018 Kalendarz biodynamiczny - Maria Thun
Dni Siewu 2018 (według badań Marii Thun) - rocznik, kalendarz biodynamiczny opracowany na podstawie ..
Drzewa pomagają leczyć - Manfred Himmel
Drzewa pomagają leczyć (Manfred Himmel) Książka o tym, w jaki sposób możesz nawiązać kontakt z drzew..
26.00zł