Biopuls Compost (1L)

Sklep: Uprawiaj.pl
Uprawiaj.pl

Cena: 16.00zł
Preparat wspomagający kompostowanie BioPuls Compost Biopuls Compost to unikalna kompozycja mikroorganizmów i enzymów, wspomagająca skuteczne kompostowanie resztek organicznych z domu i ogrodu.
Preparat pomaga uzyskać dobrej jakości kompost, czyli idealne źródło materii organicznej do wzbogacania gleby i nawożenia kwiatów, owoców i warzyw.
BioPuls Compost pobudza wzrost mikroflory glebowej i powstawanie naturalnej próchnicy, stanowi też bogate źródło cennych mikroelementów i makroelementów, niezbędnych do uzyskania dobrych plonów.
Biokomposter Biopuls Compost: Stymuluje i przyspiesza proces kompostowania.
Ułatwia zagospodarowanie resztek roślinnych (trawa, liście, łodygi, resztki owocowe i warzywne).
Redukuje różnice jakościowe różnych składników kompostowanej mieszanki.
Składniki preparatu Biopuls Compost: bakterie, metabolity bakterii, kultury drożdży, metabolity drożdży.
Środek zawiera 1 BILION mikroorganizmów w 1 ml preparatu! Dawkowanie: 100 ml Biopuls Compost w 1 litrze wody na 1m2 pryzmy kompostowej.
Produkt bezpieczny dla ludzi, zwierząt i roślin.
Wolny od bakterii chorobotwórczych.
Nie zawiera GMO.
Podczas przygotowania cieczy i aplikacji stosować standardowe metody ochrony.
Przydatny do stosowania przez okres 2 lat od daty produkcji. Wskazówki stosowania preparatu Biopuls Compost: Kompostowane materiały układać warstwami grubości ok. 20 cm.
Każdą warstwę polewać roztworem 100 ml preparatu / 1 litr wody / 1 m2 powierzchni pryzmy kompostowej i wymieszać.
Należy dbać o wilgotność (ale nie zmoczenie) i odpowiednie napowietrzenie pryzmy (przegrabić, przemieszać po 1 tygodniu od aplikacji i później co 2 tygodnie).
Przy kompostowaniu trawy dbać by warstwy nie przekraczały 15 cm, np. poprzez przedzielenie warstwą łodyg lub rozdrobnionych gałęzi, aby zapobiec zbijaniu i gniciu.
Materiały o dużej zawartości węgla (np.
łodygi, liście, słoma, papier, trociny) kompost...

Napisz opinie

Podaj imię:

Napisz opinię: Informacja: HTML nie jest obsługiwany!

Ocena: Złe           Dobre