Triggo ‒ ni to auto, ni motocykl

triggo.pl triggo.pl

Ni to auto, ni motocykl. Z jednej strony pozwala przezwyciężyć korki i pokonać deficyt przestrzeni parkingowej, z drugiej przewiezie w komfortowych warunkach dwie osoby. Jest przy tym przyjazny środowisku. Polski pojazd Triggo dzięki swoim cechom może stanowić serce systemu transportu miast przyszłości – Smart City.


Triggo wymyślił Rafał Budweil, który jest jednocześnie motocyklistą i kierowcą auta. Przejazd do- i z pracy przez zatłoczone w godzinach szczytu centrum miasta zajmował mu samochodem przeszło półtorej godziny. Ten sam przejazd na motocyklu – zaledwie 20 minut. Co więcej dla motocykla, czy skutera znacznie łatwiej znaleźć miejsce do zaparkowania.

Istota koncepcji jest niezwykle prosta. Triggo posiada dwa tryby pracy. W „trybie manewrowym”, przeznaczonym do przejazdów przez korki i do parkowania, oraz tryb „drogowy”, który zapewnia niezbędną stabilność do poruszania się z większymi prędkościami. Stabilność niezbędną do poruszania się z większymi prędkościami Triggo uzyskuje dzięki zastosowaniu innowacyjnego podwozia o zmiennej geometrii. Po przejściu do Trybu Drogowego przednie koła pojazdu rozsuwają się na szerokość typową dla niewielkich samochodów miejskich. Z kolei przejście do trybu manewrowego sprawia, że Triggo się kurczy do rozmiarów „koperty parkingowej” (260 cm na 110 cm), może zatem swobodnie zmieścić się na miejscu parkowania dla jednośladu.


http://triggo.pl/
wykop.pltwitter.plfacebook.pl
Oceń: Drukuj

Pasaż zakupowyprzejdź do pasażu pasaż

Ogłoszenia - ekologia.pl
Pasaż zakupowy