Darmowy film online. Najnowszy film przyrodniczy.

Jak zaśmiecamy kosmos
Kosmos jest pełen śmieci - alarmują naukowcy. Od 1957 roku zostało wyśledzonych ponad 40 tys. sztucznych obiektów. Są to głównie stare satelity, szczątki rakiet, elementy kosmicznych konstrukcji ... »
Co kryje się za niską ceną bananów?
Zastraszanie, kontakt z pestycydami, ciężka, wielogodzinna praca za kwotę niewystarczającą na utrzymanie, to chleb powszedni pracownic i pracowników plantacji bananów. To właśnie z takich ... »
Człowiek, który został kozą
Thomas Thwaites, 34-letni bezrobotny naukowiec z Londynu, założył specjalne protezy, by poruszać się jak kozy. W ten sposób spędził trzy dni w  pewnej wiosce w na zboczu szwajcarskich Alp, mają ... »
Kawał dobrej, psiej sztuki
Brytyjski artysta Dominic Wilcox stworzył wystawę sztuki współczesnej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że wystawa jest skierowana do psów.
Robo-chrząszcz do zadań specjalnych
Naukowcy z Singapuru stworzyli robo-chrząszcza. Jego zadaniem będzie ratowanie ludzkiego życia.
Poznajcie Kamę – surfującą świnkę
Kama uwielbia surfować i wychodzi jej to całkiem nieźle. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że Kama to świnka.
 Mrówki budują niesamowitą konstrukcję z liści
Mrówki to istoty społeczne –współpracują ze sobą i dzielą się obowiązkami. Są też niezłymi inżynierami. Na przykład zielone mrówki z Australii budują na drzewach olbrzymie gniazda z liści. Jako ... »
Pierwszy polski film o pszczołach
Z powodu chemizacji rolnictwa, zmian klimatycznych, chorób czy niszczenia siedlisk. W Polsce co sekundę ginie 105 pszczół. Pszczoły to życie. Produkcja jednej trzeciej żywności i 90 procent ... »
Robo-pies kontra żywy pies
Spot czyli robo-pies został pierwotnie zaprojektowany przez Google, by służyć w armii. Kiedy amerykańskie wojsko uznało, że Spot nie jest jeszcze gotowy, by służyć Ojczyźnie, robot został ... »
Nora – nowa gwiazda Internetu
Nora urodziła się 6 listopada 2015 roku. Niestety nieco ponad tydzień po narodzinach mama niedźwiedzica przestała opiekować się małym niedźwiadkiem. Dlatego też maluchem zaopiekowali się pracownicy ... »
Ponad 100 lat globalnego ocieplenia
NASA stworzyła wizualizację, która przedstawia przekrój temperaturowy, obejmujący lata 1880-2015. Z filmu zamieszczonego przez NASA jasno pokazują, że na Ziemi jest coraz cieplej.
Jak naładować telefon za pomocą błota?
Małe generatory, które wykorzystują ciepło, by wytworzyć energie elektryczną są testowane w Malawi, gdzie zaledwie 10 proc. społeczeństwa ma dostęp do energii. Urządzenie, tzw. termoelektryczny ... »
Jak pies postrzega świat?
Zastanawialiście się kiedyś jak pies postrzega świat? Okazuje się, że nie wzrok, ale węch jest najważniejszym psim zmysłem. Węch to zmysł, który psom opisuje świat.
Perseidy – niesamowite zjawisko na letnim niebie
W sierpniu jest najlepszy czas, by obserwować Perseidy. Perseidy to jedne z najbardziej znanych rojów meteorów. Ich orbita przecina każdego roku z ziemską w dniach 17 lipca–24 sierpnia. Maksimum roju ... »
Co się dzieje, kiedy dasz orangutanowi kamerę GoPro?
Zaćmienie Słońca widziane z kosmosu
ESA zaprezentowała krótkie nagranie zaćmienia Słońca obserwowanego z orbity okołoziemskiej. Materiał został opracowany ze zdjęć wykonanych przez satelitę Proba-2.
Czysty zysk z mikrobiogazowni
Kontenerowa Mikrobiogazownia to innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie produkcji biogazu. Jak działa taka instalacja? Jakie są zalety kontenerowej mikrobiogazowni?
Ptasi taniec
Stado szpaków w locie porusza się niczym jeden, żywy kolektywny organizm. Głównym powodem dla którego ptaki te zbijają się w tak liczne stada jest ochrona przed drapieżnikiem.
Małpy w kąpieli
Makaki japońskie, nazywane także śnieżnymi małpami, większą część życia spędzają w gorących źródłach, chroniąc się przed mrozem i śniegiem. Makaki japońskie lubią się także bawić. Do ich ulubionych ... »
Jak dwutlenek węgla miesza w naszej atmosferze?
NASA stworzyła wysokiej rozdzielczości model komputerowy, który przedstawia przepływ dwutlenku węgla po całym świecie. Na symulacji widać duże różnice w poziomie CO2 na półkuli północnej i ... »
Czy zwierzęta przeżywają żałobę?
Czy zwierzęta są w stanie przeżywać żałobę? Zdecydowanie tak! Słonie przeżywają śmierć swoich bliskich. Zrozumienie przez słonie, czym jest śmierć, według naukowców wiąże się ze strukturą stadną ... »