UFO nie lubi OZE?
W Lincolnshire w Wielkiej Brytanii znajduje się farma wiatrowa. Mieszkańcy miejscowości są przekonani, że tajemniczy obiekt latający zniszczył jeden z wiatraków.
Łatwo przerobić kotły olejowe na kotły na pelet
Słysząc o kolejnych planach podwyższenia cen energii, braku węgla czy gazu, większość z nas odczuwa niepokój. Niepotrzebnie – rozwiązanie problemu mamy w zasięgu ręki.
Jadowity ssak zagrożony
Niewielki jadowity ssak został sfotografowany w Dominikanie latem 2008 roku.  Niezwykłe zwierzę o dziwacznym wyglądzie jest niestety zagrożone wyginięciem. O spotkaniu z tajemniczym ssakiem donosi BBC News.
Najdziwniejsze zwierzęta 2008 roku
Serwis internetowy New Scientist opublikował listę dziesięciu najdziwniejszych stworzeń minionego roku. Na liście znalazły się prawdziwe kreatury, o których istnieniu do niedawna nie wiedzieli nawet najlepsi specjaliści.
Międzygatunkowa interakcja
Ludzie budują ze swoimi psiakami relację emocjonalną. Jak silna jest ta więź?  Naukowcy z Japonii odkryli, że miłość do pupila może  znacząco wpływać na produkcję hormonów!
Panda wielka symbolem pojednania?
Ponad 500 funkcjonariuszy służb bezpieczeństwa i uzbrojonych policjantów obstawiło w poniedziałek lotnisko w mieście Chengdu, w chińskiej prowincji Syczuan, skąd odlecą we wtorek na Tajwan dwie pandy - podały państwowe media.
Delfiny z gąbką na nosie
Delfiny posługują się gąbką, aby sprawniej polować. Nakładają ją na czubek pyska. Okazuje się, że to samiczki częściej wykorzystują tę niezwykłą umiejętność - informuje New Scientist.
Słoń nie lubi nieznajomych
Nieufność wobec nieznajomych to nie tylko cecha ludzka. Okazuje się, że podobnie postępują słonie, o czym naukowcy donieśli na łamach “Journal Proceedings of the Royal Society B”.
Zagadka śmierci gawiali rozwiązana
Gawial gangesowy osiągający do 6 metrów długości, z charakterystycznym, wydłużonym pyskiem to jeden z bardziej oryginalnych krokodyli. Obecnie stoi na skraju wyginięcia, naukowcy wyjaśnili ostatnio przyczyny zagadkowej śmierci ponad 100 tych zwierząt, o czym poinformowało BBC.
Artefakty z epoki kamienia odkryte
Rzadko spotykane artefakty z epoki kamienia zostały odkryte w Rosji, o czym doniosło BBC. Naukowcy o swoim odkryciu donieśli w branżowym czasopiśmie "Antiquity".