Zielone światło dla środowiska!
Miasta przykrywa niebieskawa pierzyna smogu. Samochody, godzinami stojące w korkach, wyrzucają z siebie dwutlenek węgla. Trudno wyobrazić sobie skalę tego zjawiska. Ostatnio pojawił się ciekawy pomysł, który może to zmienić.
Google i kontrola energii
Google na fali prawdziwej ekspansji wprowadza projekt, który może zrewolucjonizować gospodarowanie energią. Firma Brina i Page’a  ogłosiła powstanie programu, dzięki któremu będziemy mogli na ekranie komputera, zobaczyć aktualne informacje o zużyciu energii w naszych domach.
Odkryto 30 mumii
Egipscy archeolodzy odkryli wewnątrz grobowca sprzed 2600 lat 30 mumii oraz co najmniej jeden nienaruszony sarkofag. O znalezisku na pustyni w Sakkarze poinformował Reuters.
Krokodyle ruszyły w miasto
Od kilku tygodni na północy Australii padają obfite deszcze. Z rzek wystąpiły nie tylko wody, ale również zamieszkałe w nich krokodyle.
Przyszły na świat ośmioraczki
W Kalifornii urodziły się ośmioraczki. To drugi taki przypadek w historii. Pierwszy miał miejsce również w Stanach Zjednoczonych - w Teksasie, 11 lat temu.
Polubić swoje choroby
Groźne bakterie, wirusy, grzyby a także pierwotniaki oraz gryzące owady – kto je lubi oprócz biologów? Okazuje się, że za sprawą pluszowych mikrobów można pokochać swoje dolegliwości.
Ochroniarze pingwinków
Dwa psy pasterskie pomogły uratować populację pingwinków małych (Eudyptula minor). Okazały się tak dobre, że specjaliści zajmujący się ochroną gatunków zastanawiają się, jakie jeszcze zwierzęta mogą liczyć na pomoc  dzielnych czworonogów.
Jak zareklamować nowotwór?
Jak nauczyć ludzi prozdrowotnych zachowań?  Organizatorzy kampanii „Australian skin cancer benefit project” wpadli na doskonały pomysł i do współpracy namówili rapera.
UFO nie lubi OZE?
W Lincolnshire w Wielkiej Brytanii znajduje się farma wiatrowa. Mieszkańcy miejscowości są przekonani, że tajemniczy obiekt latający zniszczył jeden z wiatraków.
Łatwo przerobić kotły olejowe na kotły na pelet
Słysząc o kolejnych planach podwyższenia cen energii, braku węgla czy gazu, większość z nas odczuwa niepokój. Niepotrzebnie – rozwiązanie problemu mamy w zasięgu ręki.