Bolą Cię plecy? Masz wiele wspólnego z szympansem
Osoby, które często cierpią na ból pleców i mają problem z wypadającym dyskiem mogą mieć więcej wspólnego z szympansami, niż osoby, które takich problemów nie mają – wynika z badań opublikowanych na łamach czasopisma  „BMC Evolutionary Biology”
Co zrobić z koszulką po swoim ex?
Ciągle śpisz w koszulce swojego ex? Zapomnij o nim, ale koszulki nie wyrzucaj! H&M ma dla niej lepsze zastosowanie. Przerób ją na ubranko dla psa!
Owady znikają z powierzchni ziemi w zastraszającym tempie!
Owady znikają w zastraszającym tempie!
Dramatycznie spada liczba owadów na świecie. Pszczoły, mrówki i chrząszcze znikają z powierzchni ziemi osiem razy szybciej niż ssaki, ptaki czy gady.
Pozywa rodziców za to, że się urodził
27-letni mieszkaniec Mumbaju zamierza pozwać swoich rodziców do sądu za to, że… się urodził.
Ms. Pigcasso zaprojektowała zegarki
Ms. Pigcasso projektuje zegarki
Świnie nie potrafią latać, ale Pigcasso może zdecydowanie malować. Uzdolniona artystycznie świnka, zamiast do rzeźni trafiła na pierwsze strony gazet, stając się uznaną… malarką i projektantką.
Czy nazwałabyś węża imieniem swojego ex?
Nazwij węża imieniem swojego ex!
Czy zachowanie Twojego eks można określić jako obślizgłe? Skoro tak, to dlaczego nie nazwać pełzającego gada jego imieniem?
Żywy falochron, który pomoże walczyć z zanieczyszczeniami
Firma Volvo zainstalowała wzdłuż wybrzeża portu w Sydney przyjazny środowisku falochron, którego celem jest poprawa bioróżnorodności i jakości wody.
Dlaczego warto wieszać budki dla ptaków?
Wieszając budki lęgowe, pomagamy ptakom. Szczególnie w miejscach, gdzie brakuje naturalnych dziupli. „Dotyczy to przede wszystkim niedawno posadzonych lasów, młodych sadów oraz terenów miejskich” – powiedział ornitolog dr Marian Stój.
Każde „coś” dla środowiska się liczy
Będę pić bez słomki, będę jeść mniej mięsa, będę używać wielorazowej butelki ‒ NOIZZ rusza z nową kampanią na rzecz środowiska naturalnego. Akcja COŚ DLA PLANETY ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi, w którym każdy robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy ...
Dlaczego misie koala przytulają się do drzew?
Dlaczego koala przytulają się do drzew?
w Australii jest naprawdę gorąco, a upały dokuczają wszystkim, a misiowi wyposażonemu w futerko w szczególności. Jak koala radzą sobie z ekstremalnie wysokimi temperaturami? Przytulają się do drzewa.