Piątek 23.09.2022

Brad Pitt wypuszcza kosmetyki do pielęgnacji skóry z winogronami ze swojej winnicy

Aktor, który zwrócił na siebie uwagę na początku tego roku, ubierając brązową spódniczkę na premierze „Bullet Train” w Berlinie, wypuścił zupełnie nową linię produktów do pielęgnacji skóry we współpracy ze słynnymi plantatorami wina Château Beaucastel z rodziny Perrin. Kolekcja o nazwie Le Domaine Skincare obejmuje linię produktów, które są wegańskie, neutralne pod względem płci i zaprojektowane tak, aby spowolnić oznaki starzenia.



DFree / Shutterstock.comDFree / Shutterstock.com

Le Domaine Skincare obejmuje cztery kluczowe produkty: serum, krem, płynny krem i emulsję oczyszczającą – wszystkie umieszczone w zrównoważonych opakowaniach dzięki zastosowaniu szklanych butelek oraz wielorazowych korków wykonanych z dębu wyciętego ze skrawków beczki na wino z winnicy.
„Chodzi o naśladowanie organicznych cykli natury, jej oryginalnego piękna” – powiedział Pitt w oświadczeniu. „W naturze nie ma pojęcia marnotrawstwa. Każda wyrzucona rzecz staje się pożywieniem dla innej. To jest cykl w Le Domaine Skincare”.

Ceny produktów tej marki wahają się od 80 do 385 USD i są nasycone dwoma aktywnymi składnikami GSM10 i ProGR3, które zostały zgłoszone do opatentowania. Składniki zostały stworzone w ścisłej współpracy z Pierre-Louis Teissedre, profesorem enologii na Uniwersytecie w Bordeaux oraz Nicolasem Lévym, klinicystą i profesorem genetyki ludzkiej i medycznej.

Według strony internetowej marki, GSM10 GSM10, to związek aktywny, który łączy silne właściwości z pestek winogron Grenache z nasionami i skórki winogron Syrah i Mourvedre. Służy jako silne antidotum na stres oksydacyjny, który może rozkładać kolagen i przyczyniać się do niezliczonych fizycznych oznak starzenia. ProGR3 jest wytwarzany z połączenia naturalnych cząsteczek znajdujących się w ekstraktach roślinnych, sadzonkach winorośli, rumianku i zielonej herbacie, mówi strona internetowa, dodając, że ma na celu walkę z widocznymi oznakami starzenia się skóry.

Pitt dołącza do rosnącego grona celebrytów, które wypuściły własne linie produktów do pielęgnacji skóry i makijażu, w tym do Jennifer Lopez, Harry’ego  Stylesa, Lady Gagi i wielu innych.
Ekologia.pl (JSz)

Bibliografia

Marisa Dellatto; “Brad Pitt Is Latest Celebrity To Launch A Beauty Brand”; data dostępu: 2022-09-23

Ocena (5.0) Oceń: