Czosnek hair - włochaty kwiat - 5 szt.

Cena: 2.99zł
Czosnek włochaty (Allium „Hair”) należy do najbardziej oryginalnych roślin, które możemy mieć na rabacie bylinowej.
Tworzy proste, bezlistne łodyżki wysokie na 50-70 cm, a kwitnie w maju i w czerwcu.
Dekoracyjne są właśnie jego kwiaty – włochate, rozczochrane „główki”, które składają się z ciemnofioletowych, kulistych środków i bardzo długich, wąskich jak nitki, zielonych płatków, sterczących na wszystkie strony.
Ta ekstrawagancka roślina jest wytrzymała na okresowe niedobory wody i mrozy.
Zaleca się uprawiać ją na stanowisku w pełni słonecznym bądź nasłonecznionym przez większą część dnia, w przepuszczalnej glebie utrzymanej w dobrej kulturze.
Znakomicie sprawdza się w zestawieniach z innymi czosnkami i na pierwszym planie kompozycji wielogatunkowych, nadaje się również na kwiat cięty oraz do suszenia.
Czosnek włochaty należy przy tym do gatunków miododajnych, dlatego przyciąga do ogrodu motyle i pszczoły.
Jego cebule należy sadzić jesienią – od września do października – na głębokość 6-8 cm, z zachowaniem rozstawy 10 x 10 cm.
Cebulki czosnków ozdobnych są właściwie ząbkami to normalne, że wyglądają jakby były podzielone na połówki czy mniejsze części, z każdej płaskiej cebulki wyrośnie piękna roślina.
W opakowaniu znajduje się 5 sztuk wysokiej jakości cebulek o obwodzie 5/+ cm.
Oferowane w naszym sklepie cebule pochodzą z Holandii....

Napisz opinie

Podaj imię:

Napisz opinię: Informacja: HTML nie jest obsługiwany!

Ocena: Złe           Dobre