Ogród

Najwyższej jakości rośliny akcesoria do grilla, meble ogrodowe, narzędzia ręczne i mechaniczne, technika ogrodowa. Ogród może być miejscem miłego spędzania czasu lub ciężkiej pracy.

Zawęź wyniki

Wygląd: Lista / Tabela
Pokaż:
Uporządkuj wg.:
Biopuls Compost (1L)
Preparat wspomagający kompostowanie BioPuls Compost Biopuls Compost to unikalna kompozycja mikroorga..
Biopuls Fusion (1L)
BioPuls Fusion - naturalny kompleksowy wspomagacz dla żyjącej gleby BioPuls Fusion to innowacyjny re..
Biopuls Genesis (1L)
Preparat Biopuls Genesis Skutecznie zaprawia i odżywia nasiona. Biopuls Genesis to skoncentrowane ko..
55.00zł
Biopuls Hobby (1L)
BioPuls Hobby - naturalny biostymulant dla gleby i roślin Biopuls Hobby to naturalny preparat mikrob..
Biopuls Terra (1L)
Biopuls Terra – naturalny kompleksowy booster dla żyjącej gleby, wyekstrahowany z leonardytów. Produ..
24.00zł
Cammello - zestaw 2 odmian tulipanów - 40 szt.
Cammello - zestaw 2 odmian tulipanów - 40 szt. W skład zestawu wchodzą następujące odmiany: - Tulipa..
30.22zł
Cążki do drutu bonsai Kaneshin
Obcinak do drutu bonsai Cążki do obcinania drutu, którym kształtuje się drzewka bonsai. Ten wysokiej..
489.00zł
Cążki do gałęzi bonsai Kaneshin
Obcinak do gałęzi drzewek bonsai Wysokiej jakości cążki do formowania bonsai, zapewniające gładkie, ..
543.00zł
Cebulica różowa - 10 szt.
Cebulica różowa to świetna roślina cebulowa do sadzenia na mniejszych rabatach mieszanych. Jej różow..
4.49zł
Cebulica różowa - duża paczka! - 100 szt.
Cebulica różowa - duża paczka! - 100 szt. Cebulica różowa to świetna roślina cebulowa do sadzenia na..