Ogród

Najwyższej jakości rośliny akcesoria do grilla, meble ogrodowe, narzędzia ręczne i mechaniczne, technika ogrodowa. Ogród może być miejscem miłego spędzania czasu lub ciężkiej pracy.

Zawęź wyniki

Wygląd: Lista / Tabela
Pokaż:
Uporządkuj wg.:
Biopuls Compost (1L)
Preparat wspomagający kompostowanie BioPuls Compost Biopuls Compost to unikalna kompozycja mikroorga..
Biopuls Fusion (1L)
BioPuls Fusion - naturalny kompleksowy wspomagacz dla żyjącej gleby BioPuls Fusion to innowacyjny re..
Biopuls Genesis (1L)
Preparat Biopuls Genesis Skutecznie zaprawia i odżywia nasiona. Biopuls Genesis to skoncentrowane ko..
55.00zł
Biopuls Hobby (1L)
BioPuls Hobby - naturalny biostymulant dla gleby i roślin Biopuls Hobby to naturalny preparat mikrob..
Biopuls Terra (1L)
Biopuls Terra – naturalny kompleksowy booster dla żyjącej gleby, wyekstrahowany z leonardytów. Produ..
24.00zł
Cancan - zestaw 2 odmian tulipanów - 40 szt.
Zestaw zawiera 40 szt. cebulek tulipanów. W skład zestawu wchodzą 2 odmiany tulipanów: - Tulipan Roc..
42.72zł
Chwastownik do stokrotek
Stalowy chwastownik do wyrywania stokrotek Solidne narzędzie do wyrywania chwastów - przede wszystki..
234.00zł
Chwastownik ogrodniczy Nunki
Chwastownik ogrodniczy - opielacz - pielak Nunki Genialne narzędzie do pielenia! Wygięte ostrze w ła..
143.00zł
Chwastownik opielacz Enif
Chwastownik - pielak - wyrywacz Enif Pomysłowe narzędzie do usuwania wszystkich rodzajów chwastów - ..
201.00zł
Chwastownik pielak Tabit
Chwastownik - pielak - wyrywacz Tabit Pomysłowe narzędzie do usuwania wszystkich rodzajów chwastów -..
217.00zł
Cyklamen perski - Cyclamen persicum
Cyklamen perski (Cyclamen Persicum) jest kojarzony przede wszystkim jako znana roślina doniczkowa. C..
5.99zł
Czosnek hair - włochaty kwiat - 5 szt.
Czosnek włochaty (Allium „Hair”) należy do najbardziej oryginalnych roślin, które możemy mieć na rab..
2.99zł
Czosnek hair - włochaty kwiat - duża paczka! - 50 szt.
28.75zł
Czosnek jadalny, ozimy Harnaś - 0,25 kg
Czosnek ozimy Harnaś (Allium sativum) to jedna z odmian najpopularniejszych w uprawie. Ta wczesna od..
8.50zł
Czosnek kulisty - Allium rotundum - 3 szt.
Czosnek kulisty (Allium rotundum) to bylina cebulowa o licznych, dekoracyjnych kwiatostanach, o char..