Tester żywności Ecovisor F4

Sklep: Srtech.pl
Srtech.pl

Cena: 999.00zł
Najnowocześniejszy ekotester dla osób dbających o zdrowy tryb życia.
Urządzenie posiada cztery funkcje, jest to tester żywności, tester zdatności wody, miernik pola elektromagnetycznego i miernik promieniowania Geigera-Mullera. Ecovisor F4 to najnowszy model firmy Soeks - pioniera w produkcji ekotesterów na świecie.

Tester pozwala sprawdzić jakość owoców, warzyw, mięsa, ryb dzięki sondzie, która dokonuje pomiaru na obecność substancji chemicznych w badanym produkcie.
Dzięki wielopunktowej sondzie z wbudowanym termometrem Ecovisor gwarantuje dużo dokładniejszy pomiar niż starsze generacje testerów z okrągłymi czy podwójnymi sondami.
Pomiar można wykonać wbijając sondę urządzenia w testowany produkt spożywczy.
Zaprogramowana baza produktów umożliwia dokonanie pomiaru na wszystkich owocach i warzywach dostępnych na rynku.
Dodatkowo urządzenie posiada funkcję norma dla dzieci która umożliwia bardziej restrykcyjną analizę pomiaru pod kątem małych dzieci, które są bardziej wrażliwe na sztuczne substancje znajdujące się w produktach spożywczych.

Dzięki testerowi sprawdzimy też ilość substancji rozpuszczonych w wodzie - wystarczy umieścić sondę w zbiorniku z próbką badanego płynu.

Ecovisor F4 zmierzy promieniowanie jonizujące mogące uszkadzać komórki i prowadzić do chorób nowotworowych czy zaburzeń rozwoju płodu u matek.
Urządzenie mierzy również promieniowanie elektromagnetyczne (elektryczne i magnetyczne), które ma duży wpływ na zdrowie i samopoczucie....

Napisz opinie

Podaj imię:

Napisz opinię: Informacja: HTML nie jest obsługiwany!

Ocena: Złe           Dobre