Uprawiaj.pl

Wygląd: Lista / Tabela
Pokaż:
Sortuj wg.:
200 eko sposobów na zdrowy ogród - Zbigniew Przybylak
200 eko sposobów na zdrowy ogród - Zbigniew Przybylak Zbiór ponad 200 sprawdzonych w praktyce eko po..
15.00zł
250 eko porad na dobry kompost, gnojówki, owady - Zbigniew Przybylak
250 EKO PORAD: NA DOBRY KOMPOST, ROŚLINNE GNOJÓWKI, PRZYWABIANIE OWADÓW Czwarty z serii poradników..
15.00zł
250 ekopreparatów na szkodniki i choroby - Zbigniew Przybylak
250 ekopreparatów na szkodniki i choroby Chcesz założyć ogród ekologiczny? Chcesz wyeliminować lub o..
300 ekosposobów na szkodniki i choroby - Zbigniew Przybylak
300 ekosposobów na szkodniki i choroby Nowe, odświeżone wydanie 1 części serii TRADYCYJNY OGRÓD EKOL..
52 pomysły dla miejskich ogrodników - Barbel Oftring
52 pomysły dla miejskich ogrodników - Barbel Oftring Jesteś mieszczuchem? Jeśli tylko chcesz, mieszc..
25.00zł
Anastazja - Władimir Megre
Anastazja - Władimir Megre „Anastazja” to księga I z serii książek „Dzwoniące Cedry Rosji” autorstwa..
Atlas roślin miododajnych - Marek Pogorzelec
Atlas roślin miododajnych 345 gatunków roślin łąk, pól i lasów. To idealna baza wiedzy dla pszczela..
129.00zł
Biopuls Compost (1L)
Preparat wspomagający kompostowanie BioPuls Compost Biopuls Compost to unikalna kompozycja mikroorga..
Biopuls Fusion (1L)
BioPuls Fusion - naturalny kompleksowy wspomagacz dla żyjącej gleby BioPuls Fusion to innowacyjny re..
Biopuls Genesis (1L)
Preparat Biopuls Genesis Skutecznie zaprawia i odżywia nasiona. Biopuls Genesis to skoncentrowane ko..
55.00zł
Biopuls Hobby (1L)
BioPuls Hobby - naturalny biostymulant dla gleby i roślin Biopuls Hobby to naturalny preparat mikrob..
Biopuls Terra (1L)
Biopuls Terra – naturalny kompleksowy booster dla żyjącej gleby, wyekstrahowany z leonardytów. Produ..
24.00zł
Cążki do drutu bonsai Kaneshin
Obcinak do drutu bonsai Cążki do obcinania drutu, którym kształtuje się drzewka bonsai. Ten wysokiej..
489.00zł
Cążki do gałęzi bonsai Kaneshin
Obcinak do gałęzi drzewek bonsai Wysokiej jakości cążki do formowania bonsai, zapewniające gładkie, ..
543.00zł
Ceramiczny nawadniacz olla do doniczki Eco L
Gliniany nawadniacz olla Bloom Ceramiczny nawadniacz "olla" do łatwiejszego podlewania roślin domowy..
89.00zł