17 czerwca na ulice Szczecina wyjechały ekologiczne autobusy w barwach nowej identyfikacji wizualnej marki miasta.
Pierwsze cztery niskopodłogowe Solarisy pomalowane są zgodnie z nowym systemem identyfikacji wizualnej marki miasta, w którym również przewidziano m.in.
wygląd taksówek, tramwajów i przystanków.
Ponadto, w kwietniu br. Szczecin ogłosił swoją wizję rozwoju, zgodnie z którą miasto chce zostać najbardziej ekologiczną metropolią w euroregionie basenu Morza Bałtyckiego. Projekt zakłada osiągnięcie postawionego celu do 2050 roku.
Strategię marki Szczecin i system identyfikacji wizualnej miasta opracowała agencja Brand Nature Access z grupy DDB.
Pierwsze cztery niskopodłogowe Solarisy pomalowane są zgodnie z nowym systemem identyfikacji wizualnej marki miasta, w którym również przewidziano m.in.
Ponadto, w kwietniu br. Szczecin ogłosił swoją wizję rozwoju, zgodnie z którą miasto chce zostać najbardziej ekologiczną metropolią w euroregionie basenu Morza Bałtyckiego. Projekt zakłada osiągnięcie postawionego celu do 2050 roku.
Strategię marki Szczecin i system identyfikacji wizualnej miasta opracowała agencja Brand Nature Access z grupy DDB.
Źródło: mediarun.pl