Naukowcy potwierdzają zmiany klimatyczne w Arktyce
W ekosystemie Arktyki zachodzą zmiany związane z ociepleniem - potwierdza NOAA (National Oceanic and Atmospheric Administration) - amerykańska agencja zajmująca się m.in. monitorowaniem stanu środowiska w kraju i na świecie. Dane uwzględniono w raporcie "Report Card", który będzie co roku ...
Problematyczny azbest
Najwięcej materiałów zawierających azbest znajduje się na terenie województw mazowieckiego i lubelskiego - poinformowała we wtorek w Radomiu Stanisława Szałucha, ekspert Rady Programowej "Programu usuwania azbestu na terytorium Polski".
Proekologiczny Nicolas Sarkozy
Prezydent Francji zapowiedział szereg zmian w prawie, dzięki którym jego kraj znajdzie się w czołówce walki ze zmianami klimatycznymi.
Londyn-globalne ocieplenie
Globalne ocieplenie może doprowadzić do wyginięcia większości gatunków zwierząt i roślin - ostrzegają przyrodnicy z uniwersytetu w York. Ich dramatyczne ostrzeżenie opublikowało Królewskie Towarzystwo Naukowe.
Biznes uderza w CO2
Nobel dla Ala Gore’a to dla firm sygnał, że ekologiczny wizerunek się opłaca: z dwutlenkiem węgla walczą firmy telekomunikacyjne i banki.
Łosoś już nie taki zdrowy?
Ryby są zdrowe. Szczególnie łosoś, który jest bogatym źródłem kwasów omega-3. Przynajmniej taki powinien  być. A jak jest w rzeczywistości? Okazuje się, że w ciągu ostatnich pięciu lat zawartość tych cennych kwasów w łososiu hodowlanym spadła o połowę – wynika z najnowszych badań.