Najpopularniejsze filmy ekologiczne

Ponad 100 lat globalnego ocieplenia
NASA stworzyła wizualizację, która przedstawia przekrój temperaturowy, obejmujący lata 1880-2015. Z filmu zamieszczonego przez NASA jasno pokazują, że na Ziemi jest coraz cieplej.
Bocian - legendarny ptak
Bocian biały obrósł w wiele legend, które w pewnym momencie zaczęły być uznawane za prawdziwe. Fikcja zaczęła się przenikać z prawdą. Jakim ptakiem bocian biały jest naprawdę? W najnowszym odcinku "Kacper i jego zwierzaki" wyjaśnia Kacper Kowalczyk
Para żabnic w miłosnym uścisku
To wideo zachwyciło biologów. Naukowcy Kirsten i Joachim Jakobsen z Rebikoff-Niggeler Foundation, sfilmowali żyjące na dużych głębokościach ryby Caulophryne jordani, z rzędu żabnicokształtnych.
Niezwykłe narodziny ośmiornicy
Virginia Aquarium & Marine Science Center udostępnił urocze wideo, które prezentuje moment narodzin ośmiornicy. W 10-sekundowym nagraniu ośmiornica z karaibskiej rafy wyłania się z dziwnego, przypominającego kwiat woreczka z jajami. Ośmiornica, która nie jest większa od główki od gwoździa, natychmiast zmienia kolor z białego na fioletowy.
Gwiżdżąca tarantula
Już sam widok tego pająka mrozi krew w żyłach. Ma osiem nóg i jest większy niż ludzka ręka.  Kiedy dodamy do tego obrazu dziwne odgłosy, jakie wydaje ptasznik Selenocosmia crassipes, to spotkanie z tym pająkiem może sprawić, że nie zaśniemy w nocy.
Jak będzie wyglądał świat, gdyby roztopiły się lodowce?
Jak przekształcić plastikowe odpady w czyste paliwo?
„Do roku 2050 będziemy mieć więcej plastiku niż ryb” ‒ mówi Linda Wang, profesor inżynierii chemicznej na Uniwersytecie Purdue.