Google zainicjowało kampanię reklamową o nazwie "Power Down For The Planet", której celem jest promowanie ekologicznego korzystania z energii elektrycznej. Koncern ogłosił także konkurs dla internautów na najbardziej oryginalne wideo o charakterze edukacyjnym, którego tematyka wpisuje się w założenia kampanii.
Kampania "Power Down For The Planet" ma na celu zwiększenie świadomości internautów na temat oszczędzania energii.
Zwraca uwagę na bezsensowność pozostawiania włączonych komputerów i innych urządzeń elektrycznych, gdy ich nie używamy.
Google przekonuje na swoim blogu, że stosując narzędzia zarządzania zasilaniem komputera oraz bardziej oszczędne urządzenia, możemy przyczynić się do zmniejszenia emisji CO2 o pół tony rocznie.
Kreatywni internauci, chcący wziąć udział w konkursie, mają za zadanie nakręcić klip wideo, który uchwyci esencję kampanii społecznej. Do wygrania nagrody rzeczowe.
Szczegóły na www.powerdownfortheplanet.org
Kampania "Power Down For The Planet" ma na celu zwiększenie świadomości internautów na temat oszczędzania energii.
Google przekonuje na swoim blogu, że stosując narzędzia zarządzania zasilaniem komputera oraz bardziej oszczędne urządzenia, możemy przyczynić się do zmniejszenia emisji CO2 o pół tony rocznie.
Kreatywni internauci, chcący wziąć udział w konkursie, mają za zadanie nakręcić klip wideo, który uchwyci esencję kampanii społecznej. Do wygrania nagrody rzeczowe.
Szczegóły na www.powerdownfortheplanet.org
Źródło: Chip Online