Czwartek 15.04.2021

WorldFood Poland Virtual EXPO 2021 już za kilka dni

Pracujesz w handlu? Jesteś odpowiedzialny za zakupy w sieci detalicznej albo hurtowni? Zajmujesz się dystrybucją produktów żywnościowych? A może działasz w sektorze HoReCa? Zarezerwuj sobie czas w dniach 20-22 kwietnia i weź udział w targach online, podczas których odbędą się liczne konferencje branżowe oraz zaprezentują się firmy produkujące żywność i napoje.



world foodgrafika: materiały prasowe
Dlaczego nie można przegapić tego wydarzenia?

Siódma edycja targów WorldFood Poland organizowana będzie w trybie online. Wydarzenie to już teraz jest uznawane za największe tego rodzaju spotkanie biznesowe dla firm z branży spożywczej, handlu oraz sektora HoReCa.

Uczestnicy WorldFood Poland Virtual Expo spotkają się wirtualnie na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej. Narzędzie to stworzono z myślą o odwzorowaniu interakcji panujących podczas tradycyjnych imprez targowych.
Platforma, która da Ci dostęp do tysięcy produktów!

Platforma ta oferuje nieskrępowany dostęp do tysięcy produktów, które mogą niebawem pojawić się w Twojej ofercie. Dostęp do nowych produktów to jednak zaledwie część jej zalet.

Jednym z największych atutów tego rozwiązania jest umożliwienie oraz znaczące ułatwienie spotkań z partnerami biznesowymi. To idealne miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.

Kto weźmie udział w tegorocznych targach?

W chwili obecnej swój udział potwierdziło już niemal 150 wystawców z 17 krajów, m.in. z Bułgarii, Chorwacji , Cypru, Grecji, Francji, Japonii, Litwy, Malezji, Norwegii, Peru, Polski, Sri Lanki, Tajlandii, Tunezji, Turcji, Ukrainy i USA

Zaprezentują oni produkty z wielu kategorii:

m.in. produkty spożywcze, produkty ekologiczne, produkty naturalne i tradycyjne, przetwory warzywne i owocowe, musztardy i sosy, mrożonki, słodycze, wyroby czekoladowe, wyroby cukiernicze i piekarnicze, produkty wegańskie, przekąski, m.in. bakalie czy orzeszki, kawa i herbata oraz napoje bezalkoholowe – soki i soki NFC, mięso, ryby i owoce morza, nabiał, przyprawy, dodatki do żywności, produkty własne / produkty kontraktowe, alkohol – wino, nalewki i piwo, produkty delikatesowe, systemy IT do planowania i zarządzania magazynami czy dostawami

Wśród wystawców pojawią się między innymi:

USDA Dział Rolny Ambasady USA, który jest partnerem strategicznym tegorocznej edycji, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, Unique Moments Sp. z o.o., SYS Foods, Olivo Cold Logistics, DPD Polska, The Cyprus Embassy Trade Centre in Warsaw, Marex-Gel  D.O.O., Arra Group Sp. z o.o. Sp. k., OSM Łowicz, Pamapol S.A., Dary Natury, Saycan Baharat, Promperu, Gospodarstwo Pasieczne Tomasz Łysoń Sp.z o.o. Sp.k., PHZ SP ''Lacpol'' sp. z o.o., OneDayMore Sp.z o.o. Sp.K., Agrema, Zdrowo Namieszane, Amicogen Inc, RSPO

Co Twój biznes może zyskać?

Targi branżowe są doskonałą receptą na ugruntowanie swojej pozycji na rynku. To świetna okazja do budowania wizerunku firmy i wykorzystania sytuacji kryzysowej do rozwoju potencjału firmy.Dla przedstawicieli świata biznesu będą one niepowtarzalną szansą znalezienia partnerów handlowych, usługowych i produkcyjnych. Tym, co ma wyjątkowe znaczenie, zwłaszcza w obecnej sytuacji związanej z pandemią, jest networking. Dlatego też podczas Targów WorldFood Poland uruchomiona zostanie wirtualna strefa pozwalająca na nawiązywanie tego rodzaju kontaktów i prowadzenia internetowych spotkań.

Program konferencyjny

Spotkania biznesowe to nie wszystko, co organizatorzy przygotowali dla uczestników tego spotkania.
Kilkanaście debat, konferencji i prezentacji  w formie online o polskim rynku spożywczym, globalnych trendach i innowacjach w branży spożywczej. Tematy aktualne i ważne, dotyczące bieżących problemów i odpowiadające na nurtujące pytania. Wśród prelegentów znane osobistości, przedstawiciele rządu i instytucji, eksperci i przedsiębiorcy oraz reprezentanci mediów. To wszystko w Strefie Konferencji online!

Kto powinien odwiedzić targi?

Każdy, kto działa w branży spożywczej i chce na bieżąco śledzić zmiany zachodzące w ramach tego sektora.Serdecznie zapraszamy producentów, dystrybutorów oraz dostawców. Detalistów i hurtowników. Firmy z dużym dorobkiem oraz startupy. Inwestorów, mentorów, ekspertów i specjalistów branżowych.

Potwierdź swój udział jak najszybciej!
Wejdź na https://www.worldfood.pl/rejestracja/ i dokonaj rejestracji.


źródło: materiały prasowe
Ocena (4.0) Oceń:
Pasaż zakupowy