Chcemy tchnąć trochę życia w nudną branżę opakowań spożywczych



Rozumiem, że z założenia torby ECOmonster mają nam służyć zdecydowanie dłużej?

Właśnie rozwiązania wydłużające „czas życia” czyli ilość użyć toreb ECOmonster to nasza największa zaleta. Pomysły, które chcemy wprowadzić na rynek mimo swej prostoty są innowacyjne, trochę zaryzykuję i stwierdzę, że w skali światowej.

Naszych potencjalnych klientów chcemy zachęcić do ponownego użycia toreb poprzez wprowadzenie kilku rozwiązań.
Torby w sklepach dostępne będą w co najmniej trzech różnych grafikach. Danie możliwości wyboru grafiki/torby spowoduje, że klient wybierze tę, która mu się najbardziej spodobała. W efekcie nie będzie miał oporów przed ponownym jej użyciem. Poza tym założeniem ECOmonster jest  regularna zmiana grafik/toreb – planujemy rotację co najmniej raz w miesiącu. Takie działanie ma na celu wzbudzenie u potencjalnych klientów efektu „kolekcjonerskiego” – zwiększenia szacunku do posiadanej torby, konkretnego modelu. I ostatnie rozwiązanie, to brak ogromnego logo – na torbach dominują ciekawe grafiki zaprojektowane przez ludzi, których kreatywności nie da się zamknąć w żadnych ramach, pełnych pasji i ciekawych pomysłów.

Podpinacie się pod ekologię. Czy torby papierowe rzeczywiście stanowią ekologiczną alternatywę dla plastiku?


Zdecydowanie tak. Papierowe torby zwłaszcza te pochodzące z recyklingu są lepsze od plastikowych reklamówek. Po pierwsze surowiec wykorzystany do produkcji odzyskano w procesie recyklingu. Po drugie czas rozkładu papierowej torby w środowisku naturalnym jest kilkaset razy szybszy niż plastikowej reklamówki. Po trzecie papier nie jest szkodliwy dla środowiska naturalnego w procesie biodegradacji. Efektem rozkładu papierowej torby są związki naturalnie występujące w środowisku. I po czwarte ‒ papierowe torby są 4 razy częściej poddawane procesowi recyklingu.

Bardzo ciekawy projekt. Jakie są Wasze plany na przyszłość?

Planujemy wprowadzić markę na rynek. Do końca 2017 roku chcemy postawić stojaki z torbami ECOmonster w sklepach 5 największych miast Polski.

Na razie nasze produkty nie są jeszcze dostępne w sprzedaży, dwoimy się i troimy, żeby to zmienić, wprowadzić markę na rynek. Okazuje się to trudniejsze, niż założyliśmy na początku. Obecnie prowadzimy zbiórkę społecznościową, z której zebrane środki chcemy przeznaczyć na produkcję pierwszej serii toreb ECOmonster. Za przekazane wsparcie rewanżujemy się torbami z limitowanej edycji! Wesprzeć nas można na stronie: https://polakpotrafi.pl/projekt/ekologiczna-walka

Dlaczego warto wesprzeć ECOmonster?

Bo to zupełnie nowe rozwiązanie, kolorowa i przyjaźniejsza środowisku alternatywa dla plastikowej branży reklamówek. Wspierając nas na samym początku może się okazać, że uda nam się wspólnie stworzyć coś naprawdę nietuzinkowego.

Dziękuję za rozmowę i życzę powodzenia!

Torby w sklepach dostępne będą w co najmniej trzech różnych grafikach. Danie możliwości wyboru grafiki/torby spowoduje, że klient wybierze tę, która mu się najbardziej spodobała


Joanna Szubierajska, Ekologia.pl

wykop.pltwitter.plfacebook.pl
Oceń: Drukuj

Pasaż zakupowyprzejdź do pasażu pasaż

Ogłoszenia - ekologia.pl
Pasaż zakupowy