POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY. Definicja - powierzchnia sprzedaży
Ekologia.pl Wiedza Encyklopedia powierzchnia sprzedaży
Definicja pojęcia:

powierzchnia sprzedaży

Powierzchnia sprzedaży —

ta część ogólnodostępnej powierzchni obiektu handlowego stanowiącego całość techniczno-użytkową, przeznaczonego do sprzedaży detalicznej, w której odbywa się bezpośrednia sprzedaż towarów (bez wliczania do niej powierzchni usług i gastronomii oraz powierzchni pomocniczej, do której zalicza się powierzchnie magazynów, biur, komunikacji, ekspozycji wystawowej itp.).
Indeks nazw
Szukaj lub wybierz według alfabetu
A B C D E F G H I J K L Ł M N O P Q R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Organizacje ekologiczne
Fundacja WWF
Znaki ekologiczne
BIODAR
BIODAR
4.6/5 - (8 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments