Crocsy dla psów – czy to naprawdę dobry pomysł? | ekologia.pl
Ekologia.pl Wiadomości Crocsy dla psów – czy to naprawdę dobry pomysł?

Crocsy dla psów – czy to naprawdę dobry pomysł?

Słynna firma obuwnicza rozszerza swoją ofertę, aby dotrzeć do nowej grupy odbiorców, tj. zwierząt domowych. W październiku Crocs wypuścił linię Pet Crocs, czyli kultowe chodaki przeznaczone specjalnie dla psów. Firma nawiązała współpracę z BARK, producentem zabawek dla psów i dostawcą usług subskrypcyjnych dla produktów dla zwierząt, aby zaprojektować nową linię butów dla psów.

Crocsy dla psów

fot. Crocs, Inc.

Pet Crocs były dostępne przez ograniczony czas na stronie internetowej oraz w wybranych sklepach detalicznych i wyprzedały się błyskawicznie. Sprzedawane były wraz z pasującym zestawem butów dla ludzi, co pozwalało opiekunom i ich psom tworzyć dopasowane stylizacje. Pet Crocs oferowano w dwóch świecących w ciemności kolorach: Green Slime i Pink Dragon Fruit. Buty zostały zaprojektowane tak, aby idealnie pasowały na psie łapy; mają regulowane zapięcia na rzepy, co ułatwia ich zakładanie i zdejmowanie, a dostępne są w trzech rozmiarach, dopasowanych do różnych ras psów. Buty wykonano z elastycznej pianki EVA, która zapewnia wygodę, oraz wyposażono w regulowany pasek, umożliwiający lepsze dopasowanie do różnorodnych kształtów łap.

Analitycy twierdzą, że wejście Crocs na rynek zoologiczny to coś więcej niż tylko chwyt marketingowy – to dowód na siłę lojalności fanów marki. Pomimo, a może dzięki częstym drwinom ze strony fashionistów, Crocs zbudował sobie niszę w popkulturze. Status mema oraz popularność w sieci umacniały również współprace z gwiazdami, takimi jak Justin Bieber i Bad Bunny.

 

Pet Crocs, fot. Corcs

Pet Crocs, fot. Corcs

„Crocs ma bardzo silną bazę fanów i doskonale komunikuje się z nimi poprzez media społecznościowe i kampanie marketingowe” – powiedział Neil Saunders, analityk ds. handlu detalicznego w GlobalData. Saunders określa markę jako „kultową” i podkreśla, że Crocs aktywnie angażuje się w relacje z klientami, spełniając nawet najbardziej nietypowe prośby – jak chociażby Crocsy inspirowane postacią z filmu DreamWorks „Shrek”. Jego zdaniem wprowadzenie Pet Crocs, które marka opisała jako „jeden z najbardziej pożądanych produktów w historii”, to kolejny ruch mający przyciągnąć młodszych, aktywnych w mediach społecznościowych fanów.

„Dla wielu będą to zabawne zakupy, które z chęcią pokażą w mediach społecznościowych, co dodatkowo wzmocni wizerunek Crocs” – dodał Saunders.

 

Bibliografia
  1. https://www.ladbible.com/news/animals/dog-matching-crocs-booties-buy-uk-442986-20241031; 07-11-2024;
5/5 - (2 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments