Sceptyczne nastawienie do ekologicznych reklam
Ekologia.pl Wiadomości Wpływ człowieka na środowisko Sceptyczne nastawienie do ekologicznych reklam

Sceptyczne nastawienie do ekologicznych reklam

Pomimo że większość dorosłych internautów z USA spotkała się z ekologicznymi przesłaniami w reklamach, to wciąż mają oni spore wątpliwości co do prawdziwości twierdzeń w nich zawartych.

23 procent respondentów uczestniczących w kwietniowym badaniu firmy Burst Media stwierdziło, że rzadko lub nigdy nie wierzy w ekologiczne twierdzenia zawarte w reklamach – informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Jednak zdecydowanie większa grupa badanych (około 2/3) stwierdziła, że czasami daje wiarę takim twierdzeniom.

Wielu konsumentów na własną rękę sprawdza czy takie przesłania pokrywają się z rzeczywistością. Prawie 42 procent respondentów przyznało, że często lub czasami samemu bada prawdziwość ekologicznych zapewnień, z którymi spotyka się w reklamach.

źródło: eMarketer
4.8/5 - (18 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments