Zielona rewolucja na rynku reklamy
Ekologia.pl Wiadomości Wpływ człowieka na środowisko Zielona rewolucja na rynku reklamy

Zielona rewolucja na rynku reklamy

W jakim kierunku zmierza współczesna reklama? Odpowiedź na powyższe pytanie nie jest prosta, ale wydaje się, że tradycyjna reklama znajduje się obecnie w fazie istotnych przewartościowań. Powstaje wiele nowych trendów – przykładem jest trend ekologiczny. Są już pierwsze firmy, które specjalizują się w reklamie ekologicznej.

Studio Reklamowe ARTHA – nowy podmiot na rynku wielkopolskim – powstało kilka miesięcy temu. Zamierzeniem jego twórców było zrewolucjonizować spojrzenie na reklamę. Jak mówi założyciel Artur Mazur: Naszym wyróżnikiem jest profil działalności. Można powiedzieć, że jesteśmy pierwszą proekologiczną agencją reklamową. Naszą grupę docelową stanowią firmy i instytucje, które chcą zaznaczyć swoją troskę o środowisko naturalne. Chcemy pokazać, że warto być ekologicznym – ze względu na efekt globalny, ale też wymierne zyski – mniejsze koszty czy poprawę wizerunku. Opracowaliśmy dla nich kilka ciekawych rozwiązań. Naszym autorskim pomysłem jest proekologiczny system identyfikacji wizualnej.

Ekoreklama przeżywa dopiero fazę rozwoju i nie ma wątpliwości, że jest to trend przyszłościowy. Polscy przedsiębiorcy przywiązują coraz większą wagę do świadomego budowania image’u swoich firm i coraz większa ich liczba kładzie w tych działaniach nacisk właśnie na ekologię. To strategia, która procentuje – przekonuje Artur Mazur.

STUDIO REKLAMOWE ARTHA
4.8/5 - (13 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments