Ogólnoeuropejska kampania Roxy i Quiksilver „No water sucks”
W ramach „Zielonej Akcji” wykorzystując swoje międzynarodowe uznanie firmy odzieżowe będą propagowały wiedzę na temat ochrony zasobów wodnych na świecie. Ich celem jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców ze szczególnym naciskiem na młodzież. Dlatego w ramach projektu zorganizowany został konkurs internetowy na najlepszą pracę przedstawiającą wizję świata bez wody, odnoszącą się do sportów takich jak snowboard, surfing czy pływanie. Zwycięzca najciekawszej grafiki otrzyma dwa czeki opiewające na sumę 1000 euro, z których jeden zostanie przekazany na wybraną organizację charytatywną. Dodatkowo, za każde opublikowane zdjęcie Quiksilver i Roxy zobowiązują się posadzić jedno drzewko.
Równolegle w sklepach jest prowadzona sprzedaż limitowanej serii koszulek i bransoletek z logo „No water sucks”. Z każdego sprzedanego ekologicznego produktu jedno euro zostanie przeznaczone na wsparcie projektów dotyczących ochrony wód. Partnerem akcji jest organizacja „Save your logo”, która wspiera ochronę bioróżnorodności na świecie.
Nie, nie potrafię wyobrazić sobie życia, świata bez wody! Uwielbian snowboard i nie wiem co bym zrobiła gdybym nie mogła w sezonie wybrać się na deskę- porażka
No tak, bardzo głębokie. Jedyny problem w kurczeniu się zasobów wody to brak możliwości jeżdżenia na snowboardzie, po nartostradach powstałych na wykarczowanych stokach górskich ( i tu błędne koło się zamyka). Nie martw się, na pewno wybudują sztuczne stoki, będą sztucznie naśnieżać resztką wody – ważne, żeby interes się kręcił…