PKN ORLEN TO MARKA GODNA ZAUFANIA. Orlen dba o środowisko?
Ekologia.pl Wiadomości Polska Według europejskiego sondażu konsumenckiego PKN Orlen to Marka Godna Zaufania

Według europejskiego sondażu konsumenckiego PKN Orlen to Marka Godna Zaufania

Stacja Orlenu koło Nowego Dworu Gdańskiego, autor: M.Minderhoud/ Wikipedia CC
Stacja Orlenu koło Nowego Dworu Gdańskiego, autor: M.Minderhoud/ Wikipedia CC

Już po raz dziesiąty z rzędu PKN ORLEN został wyróżniony tytułem Marki Godnej Zaufania w kategorii „Stacja Benzynowa” w największym europejskim sondażu konsumenckim, organizowanym przez miesięcznik „Reader’s Digest”. Koncern został również najwyżej oceniony jako marka o najlepszej reputacji pod względem ekologii, zdobywając Certyfikat Marki Najbardziej Przyjaznej Środowisku.

Sondaż przeprowadzony został w 16 krajach europejskich (między innymi w Polsce, Niemczech, Hiszpanii, Rosji i we Francji). Badania miały charakter ankiety, przesyłanej drogą e-mailową, a ich celem było ustalenie grupy marek, instytucji i zawodów cieszących się największym zaufaniem społecznym. Europejczycy w 33 kategoriach wybierali marki godne zaufania: 20 marek międzynarodowych i 13 lokalnych. Respondenci zostali poproszeni o ocenę marek według takich kryteriów jak: jakość, wartość, wizerunek, zrozumienie potrzeb konsumenta.

Złoto European Trusted Brands dla ORLENU oznacza, że marka otrzymała największą liczbę spontanicznie oddanych głosów – 39,4 proc., pozostawiając daleko z tyłu głównych konkurentów do tytułu, którzy zdobyli odpowiednio 18,8 proc. i 17,9proc. głosów.

„Cieszy nas fakt, że pozycja marki ORLEN systematycznie rośnie. Nasi klienci nieprzerwanie od 10 lat darzą nas zaufaniem i doceniają nasze starania tworzenia nowoczesnej marki na rynku paliw” – powiedział Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN podczas uroczystej gali wręczenia nagród, która odbyła się 10 maja br. na Zamku Królewskim w Warszawie.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich przeprowadzanych w Europie. Zdaniem organizatorów, badanie to przyczynia się do pogłębienia charakterystyki typowego Europejczyka – pozwala na poznanie nastrojów społecznych mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze życie.

źródło: Orlen
4.8/5 - (18 votes)
Subscribe
Powiadom o
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments

Oh, panteon Polskiej Ekologi…. Ciekawe co powiedzą na takie fopaux :

https://www.wiocha.pl/1175236,Polski-wynalazek-Chyba-nie-w-Polsce