Google zachęca do oszczędzania energii
Google zainicjowało kampanię reklamową o nazwie „Power Down For The Planet”, której celem jest promowanie ekologicznego korzystania z energii elektrycznej. Koncern ogłosił także konkurs dla internautów na najbardziej oryginalne wideo o charakterze edukacyjnym, którego tematyka wpisuje się w założenia kampanii.
Kampania „Power Down For The Planet” ma na celu zwiększenie świadomości internautów na temat oszczędzania energii. Zwraca uwagę na bezsensowność pozostawiania włączonych komputerów i innych urządzeń elektrycznych, gdy ich nie używamy.
Google przekonuje na swoim blogu, że stosując narzędzia zarządzania zasilaniem komputera oraz bardziej oszczędne urządzenia, możemy przyczynić się do zmniejszenia emisji CO2 o pół tony rocznie.
Kreatywni internauci, chcący wziąć udział w konkursie, mają za zadanie nakręcić klip wideo, który uchwyci esencję kampanii społecznej. Do wygrania nagrody rzeczowe.
Szczegóły na www.powerdownfortheplanet.org