MARTYNA WOJCIECHOWSKA dla coffeheaven. Coffeheaven wspiera WWF.
Ekologia.pl Styl życia Ekologiczna żywność Martyna Wojciechowska zachęca do picia kawy

Martyna Wojciechowska zachęca do picia kawy

Martyna Wojciechowska, Fot. materiały prasowe coffeheaven
Martyna Wojciechowska, Fot. materiały prasowe coffeheaven

Panda, tygrys, żółw morski i orka to rzadkie gatunki zwierząt, które zainspirowały twórców kawy CHAI caffe latte. Z okazji kampanii w kawiarniach coffeheaven pojawił się nowy smak kawy, Panda CHAI caffe latte.

Zasady kampanii są naprawdę proste – wystarczy przyjść do kawiarni coffeeheaven i kupić jedną z 4 kaw CHAI caffé latte. Specjalnie na potrzeby kampanii do 3 istniejących dotychczas CHAI caffé latte (Turtle, Tiger, Orca) dołączył kolejny smak: Panda.

Ambasadorem akcji jest znana dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, a część dochodu ze sprzedaży kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na rzecz Fundacji WWF Polska.

„Najbardziej istotne, to fakt, że wybór każdego z nas, codzienne decyzje, które podejmujemy mają realny wpływ na to, czy środowisko naturalne jest degradowane czy jednak udaje się je chronić. Takim produktem, który w znacznym stopniu wpływa na środowisko naturalne jest kawa. Pije ją prawie każdy z nas. Dlatego zachęcam do kupowania kawy, której uprawa prowadzona jest w sposób zrównoważony i nie zagraża cennym przyrodniczo siedliskom oraz zamieszkującym te siedliska zwierzętom. Ważne żeby wybierać kawy z odpowiednimi certyfikatami, np. Rain Forest Certificate.” – powiedziała Martyna Wojciechowska. „A teraz kupując jedną z czterech kaw z naszej wspólnej akcji z symbolem: pandy, orki, tygrysa czy żółwia wspieramy finansowo Fundacji WWF, która wykorzysta zebrane środki na cele związane z ochroną środowiska.” – dodała.

Skąd pomysł na taką współpracę? „Ochrona zagrożonych gatunków, powstrzymanie dalszej degradacji środowiska – to są nasze działania priorytetowe. Zdajemy sobie sprawę z tego, że sami tego nie zrobimy. Dlatego potrzebujemy wsparcia zwykłych ludzi, jak i środowiska związanego z biznesem. Wielkie firmy, które prowadzą wielkie biznesy zużywają ogromne ilości zasobów naturalnych. Doszliśmy do wniosku, że oprócz zwalczania takich praktyk można także edukować i namawiać do zmian, które pomogą środowisku.” – powiedziała Małgorzata Kossowska z WWF.  Jej zdaniem kawa jest bardzo istotna, bo zaraz po ropie naftowej sprzedaje się na świecie najwięcej. „Jest to gigantyczny rynek zbytu, produkcji i sprzedaży. A wszystkie kawy serwowane przez coffeeheaven mają certyfikaty ekologiczne. Kupując jedną z czterech kaw CHAI caffé latte tygrys, panda, orka czy też żółw nie tylko dokonujemy świadomego wyboru, mamy także praktyczny wpływ na ochronę środowiska. Innymi słowy.” – przekonuje Kossowska.

Jak zaznacza Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu coffeeheaven i Costa Coffee kupując kawy z tej serii klienci dostaną nie tylko smaczną kawę, ale również będą mogli wesprzeć szczytny cel.

Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF Polska potrwa do 13 listopada.

Ekologia.pl
4.6/5 - (18 votes)
Post Banner Post Banner
Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Dobra kawa, ale wątpię, by picie przyczyniło się w jakikolwiek sposób na poprawienie stanu środowiska, patrząc na działalność WWF. Już lepiej gdyby kawiarnia przeznaczała część dochodów na jakieś schronisko!

No tak, najlepiej nic nie robić – tylko siedzieć na czterech literach przed TV i narzekć!