Maty wycofane ze sprzedaży trafią do bezdomnych i potrzebujących zwierząt
Firma JYSK postanowiła wykorzystać produkty, które zostały wycofane ze sprzedaży ze względu na wady fabryczne. I tak ponad 5000 sztuk bawełnianych mat na materace trafiło do podopiecznych Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta oraz Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Zwierząt.
Maty na materace to popularny produkt w sieci JYSK. Część produktów, ze względu na wady fabryczne nie może trafić do sprzedaży. Dlatego firma postanowiła wesprzeć dwie organizacje: Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta, która robi dużo dobrego dla bezdomnych osób w Polsce, i Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt.
„Produkty wycofane ze sprzedaży przekazujemy tam, gdzie są największe potrzeby. Ponad 5000 mat na materace trafiło do dwóch organizacji. Pomagamy i dbamy o środowisko, redukując liczbę odpadów.” – czytamy na twitterze JYSK Polska.
Maty na materace stanowią duże usprawnienie w codziennym funkcjonowaniu placówek prowadzonych przez Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Gdańskie. Są szczególnie potrzebne osobom niepełnoprawnym i przewlekle chorym spędzającym u nas jesień życia. Jesteśmy pod wrażeniem skali tej akcji oraz uwagi i zaangażowania z jakimi sieć JYSK podchodzi do kryzysu bezdomności. Bardzo dziękujemy – podkreśla Dagmara Rybicka rzecznik prasowy Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta.
„Serdecznie dziękujemy za przekazane materace, które pomogą naszym podopiecznym w najtrudniejszym okresie jakim jest zima. Działalność charytatywna firm takich jak JYSK pomaga pokrzywdzonym i cierpiącym zwierzętom. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy i zapraszamy wszystkich do odwiedzania schronisk” – dodaje Ewa Gebert, prezes OTOZ Animals.
JYSK już od dawna angażuje się w działania charytatywne i te w zakresie less waste. Sieć wyznaczyła sobie ambitne cele środowiskowe na najbliższe lata, a także chce zwiększać zaangażowanie lokalne, w każdym z krajów, w którym są obecne sklepy.