Maty wycofane ze sprzedaży trafią do bezdomnych i potrzebujących zwierząt | ekologia.pl
Ekologia.pl Wiadomości Wpływ człowieka na środowisko Maty wycofane ze sprzedaży trafią do bezdomnych i potrzebujących zwierząt

Maty wycofane ze sprzedaży trafią do bezdomnych i potrzebujących zwierząt

Firma JYSK postanowiła wykorzystać produkty, które zostały wycofane ze sprzedaży ze względu na wady fabryczne. I tak ponad 5000 sztuk bawełnianych mat na materace trafiło do podopiecznych Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta oraz Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Zwierząt.

Materiały prasowe Jysk Polska

Materiały prasowe Jysk Polska

Maty na materace to popularny produkt w sieci JYSK. Część produktów, ze względu na wady fabryczne nie może trafić do sprzedaży. Dlatego firma postanowiła wesprzeć dwie organizacje: Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta, która robi dużo dobrego dla bezdomnych osób w Polsce, i Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt.

„Produkty wycofane ze sprzedaży przekazujemy tam, gdzie są największe potrzeby. Ponad 5000 mat na materace trafiło do dwóch organizacji. Pomagamy i dbamy o środowisko, redukując liczbę odpadów.” – czytamy na twitterze JYSK Polska.

Maty na materace stanowią duże usprawnienie w codziennym funkcjonowaniu placówek prowadzonych przez Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Gdańskie. Są szczególnie potrzebne osobom niepełnoprawnym i przewlekle chorym spędzającym u nas jesień życia. Jesteśmy pod wrażeniem skali tej akcji oraz uwagi i zaangażowania z jakimi sieć JYSK podchodzi do kryzysu bezdomności. Bardzo dziękujemy – podkreśla Dagmara Rybicka rzecznik prasowy Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta.
„Serdecznie dziękujemy za przekazane materace, które pomogą naszym podopiecznym w najtrudniejszym okresie jakim jest zima. Działalność charytatywna firm takich jak JYSK pomaga pokrzywdzonym i cierpiącym zwierzętom. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy i zapraszamy wszystkich do odwiedzania schronisk” – dodaje Ewa Gebert, prezes OTOZ Animals.

JYSK już od dawna angażuje się w działania charytatywne i te w zakresie less waste. Sieć wyznaczyła sobie ambitne cele środowiskowe na najbliższe lata, a także chce zwiększać zaangażowanie lokalne, w każdym z krajów, w którym są obecne sklepy.

JYSK przekazuje charytatywnie produkty wycofane ze sprzedaży, fot. materiały prasowe JYSK
Ekologia.pl (JSz)
4.7/5 - (6 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments