Walentynki przyczynią się do ochrony zagrożonych gatunków
Ekologia.pl Wiadomości Wpływ człowieka na środowisko Walentynki przyczynią się do ochrony zagrożonych gatunków

Walentynki przyczynią się do ochrony zagrożonych gatunków

Młody ryś, By taken by Bernard Landgraf (Own work) [GFDL or CC-BY-SA-3.0], via Wikimedia Commons
Młody ryś, By taken by Bernard Landgraf (Own work) [GFDL or CC-BY-SA-3.0], via Wikimedia Commons

Nie masz prezentu na Walentynki? Nie wiesz co kupić ukochanej/ukochanemu? Zamiast kupować tradycyjne czekoladowe serca, czy  kwiatki w dniu 14 lutego, w Święto Zakochanych spraw bliskiej osobie niezwykle oryginalny i mądry prezent: zaadoptuj wirtualnie jeden z sześciu zagrożonych gatunków zwierząt za pomocą serwisu adopcja.wwf.pl. W ten sposób możesz pomóc m. in. foce szarej, morświnowi, rysiowi, czy brunatnemu niedźwiedziowi.

Foka szara, morświn, niedźwiedź, ryś, tygrys  i wilk to gatunki, które wymagają naszej szczególnej troski − mówi Karolina Kukielska z WWF Polska. − Dlatego w tym roku z okazji Walentynek wraz z polskimi gwiazdami namawiamy do ich symbolicznej adopcji na prezent dla bliskich.  Fundusze zebrane w ramach akcji przeznaczymy na działania mające na celu realną ochronę tych zwierząt.

Marcin Dorociński zaadoptował morświna, a Martyna Wojciechowska wilka. Katarzyna Frydrych symbolicznie zapiekowała się tygrysem, a Paulina Holtz dla swoich córek zaadoptowała dwie foki szare, którym nadano imiona Fonia i Fokaccia.
 
Adopcji jednego z sześciu zagrożonych gatunków zwierząt można dokonać dla siebie lub dla kogoś innego na stronie organizacji WWF Polska. W zamian otrzymamy certyfikat z imieniem i nazwiskiem obdarowanej osoby oraz specjalne podziękowania od Fundacji WWF Polska.

Źródło: WWF Polska
4.5/5 - (15 votes)
Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Bardzo szlachetna akcja:)

„A co ty sądzisz na ten temat? Odpowiedz!”

Nic.

Bo dzieci z wwf-u sa juz dorosle i adoptowac ich nie trzeba.
A w przypdku nadmiaru gotowki mozna zas zaadoptowac spokojnie
konkretny projekt, w konkretnym miejscu i czasie zamiast adopcji
wirtualnego chwytu marketingowego