Plastelinowe zwierzęta nauczą nas, jak dbać o środowisko

Jak ciekawie zareklamować środowisko? W jaki sposób zainteresować tematyką przyrodniczą osoby w różnym wieku? W dobie internetu może okazać się to trudne, ale wystarczy ciekawy temat, zabawna forma i sukces murowany.
Kanał przyrodniczy Animal Planet wraz z twórcami kreskówek z serii Walllace & Gromit stworzyli serię zabawnych filmików, które w prosty i przystępny sposób uczą ekologicznych zachowań. Bohaterami są plastelinowe zwierzęta – krowa o imieniu Stanley, pedantyczny hipopotam Norman czy przyjacielska ośmiornica Jolly. W każdym z krótkometrażowych „shortów” postaci w zabawny sposób radzą i pokazują jak żyć w zgodzie ze środowiskiem. Niedźwiedź polarny Reg zachęca do przejścia na energooszczędne oświetlenie, lew Dennis promuje ideę recyklingu, a urocza rodzinka surykatek zachęca do korzystania z ekologicznych środków transportu.
Refleksyjne filmiki są częścią trwającej od marca kampanii Animal Planet – „The Animals save the Planet”. Edukacyjna akcja ma za zadania nauczenie ludzi rozsądnego korzystanie z zasobów Ziemi, oraz promocję ekologicznego stylu życia i zasad zdrowego odżywiania. Twórcy na przykładzie plastelinowych zwierzątek bardzo dosadnie pokazali jakie są nasze problemy i słabości i jak z nimi walczyć.
– Animowane filmy krótkometrażowe „Animals save the Planet” wprowadzają w życie to, co jest samą istotą marki Animal Planet – zbliżenie widza do środowiska naturalnego poprzez postaci i opowieści, które informują, dostarczają rozrywki i oddają hołd naszej planecie – powiedział Phillip Luff, Senior Vice President i General Manager Animal Planet International.








ooooo jakie słodkie :]