Szczecin stawia na ekologię
17 czerwca na ulice Szczecina wyjechały ekologiczne autobusy w barwach nowej identyfikacji wizualnej marki miasta.
Pierwsze cztery niskopodłogowe Solarisy pomalowane są zgodnie z nowym systemem identyfikacji wizualnej marki miasta, w którym również przewidziano m.in. wygląd taksówek, tramwajów i przystanków.
Ponadto, w kwietniu br. Szczecin ogłosił swoją wizję rozwoju, zgodnie z którą miasto chce zostać najbardziej ekologiczną metropolią w euroregionie basenu Morza Bałtyckiego. Projekt zakłada osiągnięcie postawionego celu do 2050 roku.
Strategię marki Szczecin i system identyfikacji wizualnej miasta opracowała agencja Brand Nature Access z grupy DDB.
Źródło: mediarun.pl
Zobacz najnowsze artykuły
Wiadomości
Ochrona środowiska naturalnego
Kto na ekologię stawia? Bezrobotna ludność Szczecina czy Urząd Miasta-garstka? A może tak najpierw bezrobociem by sie zajeli. O jakiej ekologii tu mówimy? Może zakaz palenia węglem? A kiedy remonty kamienic? Szczecina to przede wszystkim stare kamienice? Czym palic będą starsi ludzie? Chrust z lasu? stare opony? Od dupy strony to wszystko. Miasto jest wymarłe, wszyscy uciekają kto może, z głodu idzie zdechnąć. EKOLOGIA! Śmieszne!