ANIMALIADA, czyli wielkie święto zwierząt
Tekst główny (opcjonalny)
W dniach 8 – 10 maja 2009 roku odbędzie się w Łodzi jedenasta już edycja Międzynarodowych Targów Zoologicznych PET FAIR.
Dziesiąte targi PET FAIR okazały się ogromnym sukcesem – wystawiło się ponad 90 firm z Polski i zagranicy, a w ciągu trzech dni imprezy ekspozycję obejrzało blisko 6 000 osób. Wśród wystawców pojawiły się tak renomowane firmy jak: A. Ziarko (Sera), Pabemia, Gawtech (Juwel Aquarium), Vitacraft Polska, Tropical, Rocam, Continetale Nutrition, Hobby (Vitapol), Beaphar, El Dorado, Flamingo, AQUAEL.
Kolejna edycja targów będzie wielkim świętem zwierząt. Targi PET FAIR stały się doskonałą okazją do tego, aby do Łodzi zaprosić wiele stowarzyszeń i klubów zrzeszających miłośników i hodowców zwierząt. Głównymi wydarzeniami towarzyszącymi targom będą z pewnością: XLIV i XLV Międzynarodowa Wystawa Kotów Rasowych, przygotowana przez CAT CLUB ŁÓDŹ pod patronatem Federation Internationale Feline – FIFe i FPL, a także obchody 100-lecia akwarystyki w Polsce, organizowane przez Łódzkie Stowarzyszenie Akwarystów i Terrarystów.
Ponadto na terenach targowych zagoszczą: Międzynarodowa Wystawa Myszy Rasowych, Międzynarodowa Wystawa Świnek Rasowych, wystawa terrarystyczna, wystawa ptaków oraz psów rasowych. Większość wystaw odbywać się będzie w sobotę i niedzielę. Natomiast pierwszy dzień targów, podobnie jak w 2007 roku, przeznaczony zostanie wyłącznie dla profesjonalistów. Na stronie WWW.mtl.lodz.pl/petfair pojawił się już formularz, którego wypełnienie pozwoli na zakup biletu na piątrk oraz katalogu wystawców w promocyjnej cenie 10 pln.
Międzynarodowe Targi Łódzkie dbają również o zapewnienie targom silnej kampanii reklamowej. Pierwsze informacje o targach Pet Fair 2009 pojawiły się w prasie branżowej przy okazji targów w Norymberdze, a do maja 2009 informacje o targach pojawią się na łamach najpoczytniejszych pism branżowych i hobbystycznych: Pets International, PET, Pet in Europe, Pet Market, KOT, Kocie Sprawy, Nasze Akwarium, Magazyn Akwarium, Fauna i Flora oraz Przyjaciel Pies. Kampania prasowa zostanie wsparta reklamą typu outdoor – w największych miastach Polski pojawią się billboardy oraz plakaty targów.
Wiecej informacji