Eco-Marketing. Green is the new black – Moda na odpowiedzialność za środowisko naturalne

Żyjemy w dobie płóciennych toreb zakupowych i ekologicznych kubków na kawę. Dziś zabiegi marketingowe koncentrują się już nie tylko na poznaniu potrzeb klienta i sprzedaży produktu, ale także na promocji postaw i zachowań związanych z ochroną środowiska naturalnego, zarówno wśród konsumentów, jak i producentów.
Celem konferencji i warsztatów “Eco-Marketing. Green is the new black” organizowanych przez Nowoczesną Firmę jest stworzenie forum wymiany wiedzy i doświadczeń na temat eco – marketingu, przekazywanych przez reprezentantów firm, które odpowiedzialnie podchodzą do problemów środowiska naturalnego, przedstawicieli agencji reklamowych, marketingowych i PR, które realizowały projekty w ramach eko – marketingu, a także teoretyków i praktyków z dziedziny ekologii, którzy wskażą „best practices” i pokażą przykłady najciekawsze case studies. Wydarzenie odbędzie się 14-15 września 2010 w Centrum Konferencyjno – Szkoleniowym Knowledge Village w Warszawie Wilanów.
Konferencja będzie okazją do spotkania z grupą blisko 70 uczestników, a zarazem potencjalnych partnerów biznesowych. Dzięki obecności ekspertów i praktyków, gwarantujących wysoki poziom merytoryczny wydarzenia, możliwe będzie poznanie wartości, możliwości i potencjału jaki niesie ze sobą eco – marketing.
Wśród prelegentów:
- Axel Springer
- Timberland
- Kraft Foods
- Złomrex
Zapraszamy na strony projektu “Eco-Marketing. Green is the new black” na GoldenLine i Facebook.
Dołącz do nas!
Kiedy: 14-15 września 2010
Gdzie: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Knowledge Village w Warszawie
Informacji o projekcie udziela: Tomasz Kupka; tomasz.kupka@nf.pl





