Eco-Marketing. Green is the new black – Moda na odpowiedzialność za środowisko naturalne
Ekologia.pl Wydarzenia Konferencje Eco-Marketing. Green is the new black – Moda na odpowiedzialność za środowisko naturalne

Eco-Marketing. Green is the new black – Moda na odpowiedzialność za środowisko naturalne

Fot. sxc.hu
Fot. sxc.hu

Żyjemy w dobie płóciennych toreb zakupowych i ekologicznych kubków na kawę. Dziś zabiegi marketingowe koncentrują się już nie tylko na poznaniu potrzeb klienta i sprzedaży produktu, ale także na promocji postaw i zachowań związanych z ochroną środowiska naturalnego, zarówno wśród konsumentów, jak i producentów.

Celem konferencji i warsztatów „Eco-Marketing. Green is the new black” organizowanych przez Nowoczesną Firmę jest stworzenie forum wymiany wiedzy i doświadczeń na temat eco – marketingu, przekazywanych przez reprezentantów firm, które odpowiedzialnie podchodzą do problemów środowiska naturalnego, przedstawicieli agencji reklamowych, marketingowych i PR, które realizowały projekty w ramach eko – marketingu, a także teoretyków i praktyków z dziedziny ekologii, którzy wskażą „best practices” i pokażą przykłady najciekawsze case studies. Wydarzenie odbędzie się 14-15 września 2010 w Centrum Konferencyjno – Szkoleniowym Knowledge Village w Warszawie Wilanów.

Konferencja będzie okazją do spotkania z grupą blisko 70 uczestników, a zarazem potencjalnych partnerów biznesowych. Dzięki obecności ekspertów i praktyków, gwarantujących wysoki poziom merytoryczny wydarzenia, możliwe będzie poznanie wartości, możliwości i potencjału jaki niesie ze sobą eco – marketing.
Wśród prelegentów:

  • Axel Springer
  • Timberland
  • Kraft Foods
  • Złomrex

Zapraszamy na strony projektu „Eco-Marketing. Green is the new black” na GoldenLine i Facebook.

 Dołącz do nas!

Kiedy: 14-15 września 2010
Gdzie: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Knowledge Village w Warszawie

Informacji o projekcie udziela: Tomasz Kupka; tomasz.kupka@nf.pl

4.9/5 - (9 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments