StandOUT na POL-ECO-SYSTEM 2015. Zaprojektowane żeby wyróżnić firmę

Konkurs promuje firmy i ich kreacje wystawiennicze. Finaliści mają szansę, by wzmocnić świadomość marki w szerokim gronie. Konkurs organizowany jest przez portal Exspace.pl. Każdemu stoisku, zamieszczonemu w galerii, można przydzielić punkty [1-5]. Głosowanie trwa w dniach 3-17 listopada 2015 r.
Pracując w branży wystawienniczej codziennie pojawiaj się pytania: Jak zwiększyć atrakcyjność wystąpienia? Jak z sukcesem prezentować się na targach? Czy warto inwestować w dobry projekt stoiska? Czy dobrze zaprojektowane stoisko musi kosztować krocie? Czy wystarczająco doceniamy siłę wyrafinowanego i czytelnego designu wystawienniczego? Czy mniej znaczy więcej…
By znaleźć odpowiedź na te pytania portal Exspace.pl stara się prezentować kreacje wystawiennicze, które mają w sobie „to coś”. Kilkanaście rozwiązań, które pozwalają spojrzeć inaczej na nudną czasami formułę stoiska. Możliwe, że część z poniższych przykładów wykorzystasz przy projektowaniu kolejnego Twojego stoiska…
StandOUT. to platforma do prezentacji potencjału designu wystawienniczego polskich firm. Inspiracją konkursu jest potrzeba przedłużenia życia stoisk i pokazania tych wystawienniczych dzieł sztuki szerszemu gronu. Głosowanie na najciekawsze stoiska targowe buduje interakcje pomiędzy marką, a oddającymi głosy.
Fakt, iż StandOUT. odbywa się wirtualnie, sprawia, iż grono biorących udział w głosowaniu jest niczym nieograniczone. Finaliści konkursu StandOUT. mają okazję promować swoje wystąpienie targowe jeszcze długo po zakończeniu targów, co gwarantuje wzrost świadomości ich marki na rynku. W poprzednich 22 edycjach konkursów StandOUT. oddano łącznie ponad 51 354 głosy.
Regulamin Konkursu >>>
Link: https://exspace.pl/contests/show/128





