Przegląd radykalnych reklam społecznych

– Czy wystarczy mieć pieniądze, aby telewizja wyemitowała naszą reklamę?
– Czy istnieją tematy tabu, o których nie dowiesz się z TV?
– Gdzie leży granica pomiędzy wolnością słowa a telewizyjną cenzurą?
Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziesz podczas przeglądu kontrowersyjnych reklam społecznych, który organizują redakcje Obywatela oraz audycji „Czy masz świadomość?”.
W programie filmy o tematyce blokowanej przez oficjalne mass-media: ekologia, konsumpcjonizm, globalne zagrożenia, lokalne inicjatywy. Podczas pokazu obejrzycie spoty z kampanii społecznych Greenpeace, Adbusters i in.
Po pokazie przewidujemy dyskusję, którą poprowadzi Szymon Surmacz: współzałożyciel oraz redaktor “Obywatela”, wieloletni aktywista społeczny. Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidujemy atrakcyjne nagrody w postaci książek oraz filmów DVD.
Termin: 27 kwietnia 2010, godz. 18:00
Miejsce: Klub Owoce & Warzywa, ul. Traugutta 9






Opcji na reklamowanie swojej firmy jest wiele i na pewno nie ma co decydować się na tylko jedną formę, bo w końcu chcemy dotrzeć do jak największej ilości odbiorców. W sieci też rozgrywa się niezła walka o jak największą pozycję itd. Warto dlatego poczytać sobie artykuł https://uniqueseo.pl/reklama-youtube/ z którego możecie się dowiedzieć co może wam dać taka reklama w YouTube. Bo nie każdy się w tych kwestiach orientuje.
<a href=”https://www.ekologia.pl/wydarzenia/inne/Przeglad-radykalnych-reklam-spolecznych,12273.html”>dzięki</a>
No to jest dopiero ciekawostka, ale wydaje mi się, że kiedyś te reklamy nie były tak sugestywne, ale w sumie dosadne. Dziś agencja marketingowa taka jak https://sunspot.pl/ nie prowadzi już takich kampanii. Są one przede wszystkim tak przygotowane, by widza nie zmęczyć, ani nie zszokować.