EcoFood Poland – sektor poświęcony żywności ekologicznej podczas wirtualnych targów WorldFood Poland
EcoFood Poland Virtual Expo to odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla branży spożywczej, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty na wirtualnym stoisku.
Targi WorldFood Poland to najważniejsze biznesowe targi w Polsce poświęcone przemysłowi spożywczemu – od produkcji i przetwórstwa aż po wyrób końcowy, jego dystrybucję i sprzedaż. Swoją tematyką obejmują szeroki zakres produktowy. EcoFood Poland – strefa produktów ekologicznych, to od kilku lat największy i najpopularniejszy wśród przedstawicieli handlu i dystrybucji sektor targowy. Można w nim znaleźć organiczne mięso, drób, owoce i warzywa oraz przetwory, nabiał, słodycze i przekąski, oleje i tłuszcze, napoje bezalkoholowe a także wino czy kawę i herbatę. W tym sektorze prezentowane są również ekologiczne i naturalne surowce i dodatki do produkcji żywności.
Polski sektor żywności ekologicznej podczas WorldFood Poland
Sektor produktów ekologicznych to wciąż dynamicznie rozwijający się obszar żywności i napojów w Polsce. Coraz więcej konsumentów decyduje się na zakup naturalnych i organicznych produktów, dlatego są one coraz szerzej dostępne już nie tylko w sklepach specjalistycznych ze zdrową żywnością, ale także w dużych sieciach handlowych, które aktywnie poszukują nowych produktów, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów. Sektor EcoFood podczas targów WorldFood Poland daje możliwość bezpośredniego kontaktu z producentami, przetwórcami, przedstawicielami handlu związanymi ze zdrowym stylem życia.
Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów
Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu WorldFood Poland umożliwia poznanie potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji – wszystko w 3 dni!
3 dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji
Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje świetną okazję do networkingu.
Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży, jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek, ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.
Spotkanie całej branży spożywczej już w kwietniu 2021
Sektor spożywczy zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Dlatego tak ważne jest, aby być
na bieżąco z informacjami z rynku i trendami kształtującymi przyszłość branży. Chociaż rok 2021 nie przyniósł natychmiastowego powrotu do normalności, na który wszyscy liczyliśmy, chcę Państwa zapewnić, że cały zespół WorldFood Poland pracuje intensywnie, aby w 2021 r. zjednoczyć branżę spożywczą, niezależnie od tego, czy będzie to w formie osobistych czy wirtualnych spotkań,
czy połączenia obu – przekazuje Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland.
Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach : e-mail: virtual@worldfood.pl; www.worldfood.pl
źródło: materiały prasowe






